Guest jojo Kirjoitettu April 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2012 Mä saisin kaverilta lahjakortin geelikynsien laittamiseen. En ole kuitenkaan varma haluanko niitä. Kysymys siis kuuluu, voiko ne poistaa itse muutaman viikon jälkeen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-A- Kirjoitettu April 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2012 Geelikynsien poistaminen tapahtuu joko niin että annat niiden kasvaa pois, eli kynsiviilalla viilaat aina ylimääräisen pois, tai sitten viilaamalla geeli oman kynnen päältä pois. Mutta miksi et haluaisi geelikynsiä, niistä ei ole pakko tehdä pitkiä ja värikkäitä, esim. ihan oman kynnen pituinen ja väirittömällä lakalla tehtynä olisi kuin oma kynsi lakattuna, mutta tämä on vain kestävämpi. Hiukan paksumpi kynnestä tulee, ei niin että muut huomaa, mutta siihen tottuu päivässä. Minulla itselläni geelikynnet pitää myös kynsinauhat parempina, eli ei enää tulehtuneita ja repaleisia kynsinauhoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Missyys Kirjoitettu May 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2012 Ei kannata laittaa, jos ei aio pitää. Itsellä ainakin kului kynsi niin ohueksi, että oli vuoden kuin paperia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DD Kirjoitettu June 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2012 Niiden poistoon on myös omat aineet, jolla pehmennetään sitä geelia, jonka jälkeen sen saa siististi ns. kuorittua pois. Eli viilaus ei ole ainoa vaihtoehto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts