ssmmtt Kirjoitettu October 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2012 Minulla oli tarkoitus ottaa 2 päivää ennen häitä ja häitten jälkeen 2 päivää vapaata. Pomon kanssa oli sovittu asia. Eipä tarvitse ottaa vapaata, kun sairastuin pahaan aikaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vintage13 Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 No, ensinnäkään en tiedä, missä olen silloin töissä vai olenko missään. Jos olen töissä, niin ajattelin, että ainakin to-pe ennen häitä ja viikko häiden jälkeen, kun mennään hanimuunille Ja sekin ongelma on, että jos satun saamaan työpaikan juuri ennen häitä, niin kiva nyt sitten sanoa tyyliin, että "mä en sitte tuu kahteen viikkoon töihin, tiedoksi vaan". Syy on kyllä hyvä, mutta silti.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elika Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 Näillä näkymin en ole pitämässä yhtään vapaapäivää ennen häitä enkä häiden jälkeenkään. Työni puolesta olisi melko hankalaa pitää ylimääräisiä vapaita. Yritämme saada kaikki hääsuunnitelmat toteutettua ajoissa, jotta vapaapäivälle ei ole edes tarvetta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mollastiina Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 Mulle on jo myönnetty kolme vapaata ennen hääpäivää, ja ajattelin pyytää vielä häiden jälkeisen maanantain vapaaksi. Pomo sanoi, ettei sen ajankohdan huomioiden pitäisi olla mikään ongelma. Meillä on tarkoitus hoitaa hääjärjestelyistä niin paljon kuin suinkin jo ennen viimeistä viikkoa, mutta uskon, että vapaat tulevat kuitenkin tarpeeseen. En haluaisi viettää omia häitäni mustin silmänalusin ja hermot kiireen vuoksi sentin pätkinä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonppu Kirjoitettu October 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2012 Muutaman päivän ajattelin ottaa vapaata ennen häitä, luultavasti ke, to ja pe, kun häät ovat lauantaina. Loman pyrin saamaan niin, että se alkaisi sitten suoraan häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
oui-je-le-veux Kirjoitettu October 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2012 (muokattu) Olen opiskelija ja häät ovat joululomalla juuri joulun pyhien jälkeen niin sitä vapaata tulee mukavasti Jään lomille kolme viikkoa ennen häitä. Tuossa ajassa kyllä kerkiää tehdä viimehetken juttuja, mutta itse juhlakaupunkiin emme ole menossa kuin kaksi päivää ennen hääpäivää...Aika menee tiukille, mutta eiköhän sitä selvitä Mun mies taas on vakitöissä ja hän saa kolme päivää palkallista vapaata häiden järjestelyyn ja sitten myöhemmin 2 viikkoa häämatkaa varten sai lomaa onneksi Muokattu: October 26, 2012, käyttäjä: oui-je-le-veux Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Muru- Kirjoitettu November 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2012 Minä ajattelin pitää ainakin to ja pe vapaata. Meidät vihitään maistraatissa torstaina ja lauantaina on siunaus kirkossa sekä hääjuhla. Näin ollen perjantaina pitää laittaa juhlapaikka kuntoon. Jo aiemmin viikolla aion hoidella viime hetken asioita ja on myös mahdollisuus mennä pitkin viikkoa juhlapaikalle valmistelemaan.Vapaata on pakko ottaa, koska vuorotyöhön on hankala yhdistää tiettyjen asioiden hoitaminen, mutta osan taas voi tehdä työn rinnalla. Mies toivon mukaan myös pitää häiden alla vapaata ja myös saisimme kaasojen ja bestmanien kanssa kokoonnuttua ennen H-hetkeä.Onneksi on vielä runsaasti aikaa häihin ja ehtii hyvissä ajoin tekemään mahdollisimman paljon asioita valmiiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whiskers Kirjoitettu November 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2012 Juuri äsken oli palkanlaskijan kanssa puhetta ensikesän kesälomista. Pyysin sen viikon vapaaksi jonka lauantaina häät on. Laittoi alustavasti vielä häiden jälkeisenviikonkin samaan putkeen. Olishan se kiva jos onnistuisi, meitä on kuitenkin 3 ihmistä joiden lomat pitää saada järjestettyä limittäin. Kaikki ei voi olla kerralla pois. En kehdannut sanella loppua omista lomistani keskustelematta ensin muiden kanssa..Mies ottaa lomaa myös vähintään viikon ennen häitä. Perjantaina päästään onneksi puoliltapäivin järjestämään juhlapaikka valmiiksi, mutta kaikkea muuta kuitenkin tehtävä vielä viimetipassa ennen naimiaisia. Toiveissa saada kaikki valmiiksi ilman paniikkia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonnaK Kirjoitettu November 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2012 Mä aloitin kesälomani kolmea päivää ennen häitä ja kyllä koko viikkon olisin tarvinnut. Tietysti meillä kun oli häät eripaikkakunnalla kun missä asutiin niin aiheutti sen että kaikki mahdollinen piti olla mietittynä ennen kuin to lähdetiin juhlamaisemiin. Mutta kyllä sitä viimeisenä iltana tuli vielä puuhattua. Joten joo suosittelen koko viikkoa, etenkään jos itse yhtään järjestelee/koristelee juhlapaikkaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sartsuli Kirjoitettu November 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2012 Meillä on vihkiminen lauantaina ja olen to-pe vapaalla. Sitten häiden jälkeen kaksi vkoa lomalla häämatkailua varten. Enempää en töistä voi olla pois ja enempään ei olisi tarvekaan. Kotona kun en juurikaan mitään voi tehdä, järjestämme häämme yli 700 Km päästä kotoa, joten en pääse tekemään mitään ennenkuin matkustamme perjantaina pelipaikalle. Toivottavasti nämä kaksi vapaata kuitenkin riittävät esim. istumajärjestyksen pyörittelyyn.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
N&P Kirjoitettu November 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2012 (muokattu) Kesahaat ja kesaloma! Muokattu: November 27, 2012, käyttäjä: N&P Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blanch Kirjoitettu November 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2012 (muokattu) Kaksi päivää vapaata ennen H-hetkea ja puolitoista viikkoa haiden jalkeen Muokattu: November 29, 2012, käyttäjä: Blanch Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pink_girl Kirjoitettu April 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2013 Tarkoituksena olisi ottaa vain yksi päivä vapaata ennen häitä. Häiden jälkeen sitten korkeintaan viikko, koska kesälomat on jo tältä vuodelta käytetty ennen häitä. Eiköhän sitä tuossa viikossakin ehdi rentoutumaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edna Kirjoitettu April 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2013 Yksi ennen ja kaksi jälkeen ois suunnitelmissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajjj Kirjoitettu April 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2013 Minulla alkaa kesäloma viikkoa ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asnas* Kirjoitettu April 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2013 Pidän ruhtinaallisen kahden viikon kesälomani häiden aikaan,viikko ennen ja viikko jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmt Kirjoitettu April 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2013 Mä ajattelin kans pitää kesälomani häiden aikaan. Viikko enne häitä ja 3 viikkoa häiden jälkeen. Ehditään hyvin häämatkallekin sitten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karjalan nainen Kirjoitettu April 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2013 Vaihdoin vuoden lopussa uuteen työpaikkaan, joten lomapäiviä ei ole juurikaan ehtinyt kertyä. Aion ottaa palkatonta hääviikon maanantaista seuraavan viikon tiistaihin. Häitä vietetään lauantaina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu April 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2013 Suunnitelmissa viikko ennen ja neljä jälkeen (mulle jää säästöön lomapäiviä tältä vuodelta + meillä ei lasketa lauantaita lomaksi ollenkaan ). Ja aion katkaista loman niin, että saan perjantain maistraattipäivän palkalliseksi (onnistuu, olen tarkistanut). Miehen loma jää varmaan viikon lyhyemmäksi kun ei pysty säästämään tältä vuodelta päiviä. Mulla on onneksi vain työpari, jonka kanssa pitää lomat sumplia. Ja jos meillä menee pakosti lomat päällekäin, on vielä pari kollegaa toisessa toimipisteessä jotka voi tuurata. Toisaalta talo hiljenee kummasti heti jussin jälkeen joten tuskin tulee mitään kovin akuuttia lomien aikaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnipsu Kirjoitettu April 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2013 viikko ennen häitä ja viikko jälkeen...pari viikkoa säästetään syksymmälle häämatkaa varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuntzku Kirjoitettu April 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2013 Meillä on häät 3.8 ja pidän kesälomaa 4viikkoa ennen häitä (niistä kolme viikkoa pakon sanelemana, kun työpaikka on kiinni). Työpaikka aukeaisi kyllä jo hääviikolla, mutta uskon, että viimeiselle viikollekin riittää varmasti hommia. Häiden jälkeen aion mennä maanantaina heti töihin. Häämatkalle lähdetään varmaankin vasta tammikuussa, kun ollaan saatu talon rakennus valmiiksi ja sinne ajattelin säästää loput 2 viikkoa lomaa( meillä ei siis lasketa lauantaita lomapäiväksi). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zita Kirjoitettu April 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2013 Ajattelin ottaa viikon lomaa ennen häitä ja ehkä viikon häiden jälkeen. Tai enemmän tai vähemmän. Häämatkan ajankohdasta ei ole vielä mitään tietoa ja se vaikuttaa tähän. Mutta varmasti otan häitä edeltävän viikon vapaaksi, eihän silloin jännitykseltä sais edes tehtyä mitään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonppu Kirjoitettu April 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2013 Ensin ajattelin, että otan vapaata vain muutaman päivän ennen häitä, mutta päädyinkin sitten kuitenkin pitämään yhden lomaviikkoni häitä edeltävällä viikolla. Tarkoitus saada kaikki järjestelyt tehtyä jo ennen tuota viimeistä viikkoa, mutta jos jotain tehtävää kuitenkin nyt jää niin ainakin ne ehtii hoitaa ilman stressiä,kun on koko viikon lomalla. Lisäksi ehtii rentoutua kunnolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kesämorsmaikku2014 Kirjoitettu April 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2013 Mulla suunnitelmissa olla viikko ennen häitä ja viikko häiden jälkeen ja häämatkalle parin kuukauden päästä häistä, koska ei huvita kesällä lähtee mihkään...Ehkä, tai sitten mieli voi muuttua vielä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elika Kirjoitettu May 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2013 Meillä on syyshäät, joten joudun ottamaan töistä virkavapaata. Ajattelin, että ottaisin vapaaksi vain häitä edeltävän perjantain. Häämatkalle lähdemme vasta myöhemmin syksyllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts