Guest mminnie Kirjoitettu March 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2012 Mitä mieltä ootte häävalssi kappaleena Neljänsuora feat Suvi Teräsniska - Täävalssi?Ollaan molemmat tykästytty kyseiseen kappaleeseen mut moni vieraista saattaa ajatella tän vähän outona muutamien sanoitusten takia.Kertokaa omia mielipiteitänne Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu March 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2012 Meille tulee tämä kappale juurikin sanojen takia, ollaan molemmat eroperheestä ja sanat istuu kuin nakutettu! Erikoisuutena ja suurena yllätyksenä meillä on se, että ollaan laulettu kappale itse nauhalle, ja tämä kuullaan häävalssina... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mminnie Kirjoitettu March 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2012 meillä minä olen eroperheestä mutta mieheni ei. mutta jotenki noi sanat on silti mahtavat, vaikkakaan kaikki vieraat ei välttämättä ymmärrä niiden tarkoitusta meidän kohdalla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bride_2013 Kirjoitettu February 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2013 Upea biisi, meillä häävalssina! Erilainen kuin muut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
harha-aisti Kirjoitettu January 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2014 Me mennään naimisiin 2015 ja olen vakavasti harkinnut tätä häävalssiksi. Olen tänään kuunnellut tänään noin 15 kertaa ja itkeny sen 10 kertaa Ajattelin, että meille kuitenkin tulee bändi, että voisiko olla laulamatta nuo säkeistöt ja sitten laulettais vaan tämä kertosäe... Koska minustakin vähän hassua, koska lauletaan " kuka uskaltaa tanssia, tätä pahamaineista valssia".. Kuulostaisiko pöljältä, että ensin soitetaan vaan ja sitte lauletaan vaan kerto? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannaa^^ Kirjoitettu June 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2014 Meilläkin on ollut puhe jos täävalssi ois mein valssi ens kesän häissä. jotenkin nuo sanat vaan on niin.. ja ne saa miut kyllä vuodattamaan kyyneleitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts