kashmir Kirjoitettu February 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2012 En ainakaan löytänyt aiheesta juttua täältä. Miltä tahoilta tällaista lasten leikittäjää voisi kysellä? Palkkaa vastaan totta kai. Saako MLL:ltä tähän tarkoitukseen ihmisiä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu March 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2012 Kannattaa kysyä sieltä. Itse laitoin ilmoituksen sosiaali ja terveysoppilaitoksen ilmoitustaululle. Sieltä sain kaksi hoitajaa leikittämään lapsia. Molemmat heistä olivat suuntautuneet lastenhoitoon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu August 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2012 Kavereiden nuorempia siskoja, työkavereiden lapsia, naapureita... Suhteita voi käyttää hyväksi! Omia sukulaisia tuskin kannattaa hommaan nakittaa jos heidät meinaa juhliin muuten pyytää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimiina Kirjoitettu August 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2012 Oon itse ollut kerran MLL:n kautta häissä hoitamassa hääparin omia lapsia. Sieltä voi siis hyvin kysyä. Oon itsekin miettiny, pitäiskö lapsille olla hoitaja, ettei mummot joutuis hoitamaan. Luulen, et mummot kuitenkin hoitaa noita mielellään, niin varmaan jää hommaamatta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mollastiina Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 ...mutta kannattaa muistaa, että yhdellä MLL:n hoitajalla saa olla max. 4 lasta hoidettavana. Yliopistokaupungeissa ja niiden lähettyvillä kannattaa kysellä lastentarhanopettajaopiskelijoita ym. alan opiskelijoita, he yleensä tekevät mielellään satunnaisia lastenhoitokeikkoja. Terv. Kokemuksen syvä rintaääni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kihaajo Kirjoitettu October 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2012 Miettisin itsekin tätä kun kaikki ketä tunnen paikkakunnalta, jotka olisivat soveliaita hoitotehtäviin ovat kutsulistalla. Itse ajattelin juurikin tuota sosiaali ja terveysoppilaitoksen tarjontaa kysellä hieman lähempänä ajankohtaa. Lapsia tulossa kuitenkin "vain" kymmenen paikkeilla joista suurin osa sisaruksia, niin voisi jopa ajatella vain yhtä joka pitää homman kasassa ja etteivät viikarit ryhdy tappelemaan keskenään. Sitä täytyykin muistaa kysyä asiantuntijalta (eli hoitajalta itseltään)... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts