Guest Sophia Kirjoitettu February 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2012 Mikä on erikoisin hääpaikka missä olet mennyt, tai joku kaverisi on mennyt , naimisiin?Suunnitelmissa häät tämän vuoden puolella, mutta ei mitään hajua missä. Sen tiedän, että en halua mitään perinteisiä häitä enkä paikalle ketään muuta kuin me kaksi. Haluan että naimisiinmenosta tulisi ikimuistoinen. Mies on enemmän häistä tohkeissaan kuin minä. Viimeksi ehdotti kuumailmapalloa, mutta siitä en kauheasti innostunut. Korkeat paikat vähän ahdistaa, muuten ihan kiva idea Toinen miehen ehdotus oli Himalajalla....Mieluitenhan menisin vaikka Hawailla jos valuutasta ei olisi pulaa Ehdotelkaas jotain kivoja ja erilaisia paikkoja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napsuu Kirjoitettu February 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2012 Itselleni ei tule ainakaan heti mieleen mitään järin rikoista paikkaa,jossa itse olisin ollut häävieraana, mutta tiedän tutun tuttujen viettäneen häitään mm. Helsingin Kaisaniemen Kasvitieteellisessä puuutarhassa tai Gardeniassa. En muista enää kumpi paikka oli kyseessä. Mutta siinä ainakin yksi erilainen paikka, jos mahdollisesti tällainen miljöö kiinnostaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellimin Kirjoitettu February 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2012 Itse toivoisin kovasti, että joskus pääsisin häävieraaksi johonkin lumilinnaan tai jääkappeliin, jollaisia löytyy ainakin Kemistä ja Ylläksen läheltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupska Kirjoitettu March 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2012 Meidät vihittiin tuossa pihalla, tosin lunta oli puolisen metriä Tulet tehtiin tuohon mutteriin. Paikka on lomakeskus Seidan pihassa Ylläksellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanda Kirjoitettu April 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2012 Olen ollut vieraana häissä, jotka pidettiin laivalla, jota sulhanen oli ollut mukana restauroimassa. Häävalssi vanhan puulaivan kannella oli aivan ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts