Guest ensi kesän morsian Kirjoitettu February 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2012 Löysin (n. kuukausi sitten) jostain nettikaupasta valkoisen tussin, jolla voi piirtää lasiin ja pestä piirroksen myöhemmin pois. Juhlatilassamme on runsaasti ikkunoita, joten ajattelin tuon olevan täydellinen tuote meille. Nyt en kuitenkaan löydä tussia enää mistään netistä, ja hullu kun olen en laittanut sivua ylös! Olen ehkä huono etsimään, mutta ajattelin kysyä, jos joku muu olisi kyseiseen törmännyt. Myös tavallisten kauppojen vinkit kelpaavat, mielellään pk-seudulta. Kiitos avusta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niinae Kirjoitettu February 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2012 (muokattu) Pelkkää valkoista en löytänyt mistään, mutta tässä olis lajitelma missä näyttäis olevan valkonen mukana..http://www.lohikari....ails.php?p=2522*muoks* kappas vaan, olihan siel yksittäinki valkoisia... Muokattu: February 14, 2012, käyttäjä: niinae Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ensi kesän morsian Kirjoitettu February 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2012 Suurkiitos!!! Nyt voin rauhoittua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niinae Kirjoitettu February 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2012 Kiva jos olin avuksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts