delta Kirjoitettu February 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2012 Kuinka moni on katsellut kihla- tai vihkisormusta Cartierilta? Itselläni haaveissa olisi jokin versio kivettömästä Trinity Ringistä, joka saisi toimittaa sekä kihla- että vihkisormuksen virkaa. Ns. normaali Trinity kuitenkin näyttää todella leveältä, mahtaakohan olla sitä oikeasti? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trinity Kirjoitettu February 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2012 Minä sain joulukuussa kihlasormukseksi juurikin Cartierin kivettömän Trinity Ringin, jonka on tarkoitus olla sitten tulevaisuudessa myös vihkisormus. Oma sormukseni, jonka kuvittelisin olevan "normaali" malli, ei mielestäni näytä mitenkään liian leveältä tai muuten massiiviselta, olin itse asiassa yllättynyt siitä, miten siro sormus loppujen lopuksi on. Suomessa niitä ei taida saada mistään, eli sormusta ei pääse sovittamaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta Kirjoitettu February 10, 2012 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2012 Kiitos, hyvä kuulla omakohtaisia kokemuksia En asu Suomessa ja itse asiassa kotikaupungistani löytyy Cartierin liike, joten pitänee tehdä sinne visiitti lähiaikoina. Ainakin nettisivujen mukaan Trinitystä on kapeampi ja XS-kapea versio normaalin lisäksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts