Guest Helmikuu-12 Kirjoitettu December 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2011 Minua askarruttaa kuka luovuttaa sormukset kirkossa-onko kaason ja bestmanin homma vai käykö muutkin ihmiset siihen hommaan..?Entä jos sulhanen ja morsian luovuttavat toisillensa sormukset..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu December 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2011 Yleensa on tapana, etta bestman luovuttaa sormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilutti Kirjoitettu December 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2011 Mikä on varmaankin aika seksististä.Tehkää mikä teistä tuntuu hyvältä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilli* Kirjoitettu December 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2011 (muokattu) * Muokattu: March 24, käyttäjä: lilli* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurien Kirjoitettu December 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2011 Meille tulee sormuspoika. Siskon poikani (5v) luovuttaa sormukset sen ajan tullessa. Tämä on mielestäni tosi hellyyttävää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu December 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2011 (muokattu) Mikä on varmaankin aika seksististä.No mutta voi tehda ihan kuten haluaa Yleensa vain on ollut niin, etta kaaso pitaa morisamen kimppua ja bestman pitaa huolta sormuksista. Minusta on selvaa, etta nykyaan morsiuspari voi tehda kuten haluaa, mutta aloittaja halusi kuulla miten yleensa toimitaan. Muokattu: December 17, 2011, käyttäjä: Roslin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlin Kirjoitettu December 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2011 Meillä bestman luovutti sormuksen papille. Mikä mun mielestä taitaa olla se yleisin tapa, jos siis bestman on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaimoke2012 Kirjoitettu December 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2011 Meillä myös bestman antaa sormuksen papille ja sitä rataa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest myy81 Kirjoitettu December 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2011 Meillä pappi sanoi, että bestmanin kuuluu antaa sormukset sulhaselle ja sulhanen antaa ne papille . Näin myös tehtiin. En tosin tiedä perusteluja, mutta pappi vaikutti määrätietoiselta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miomao Kirjoitettu December 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2011 (muokattu) Meillä tulee sulhanen itse kaivamaan mun sormuksen omasta taskustaan ja ojentaa papille, sillä miehellä ei ole bestmania eikä mulla kaasoa. Tuskin mitään "kuuluu" tehdä, teette niin kuin itsestä tuntuu parhaalta. Muokattu: December 17, 2011, käyttäjä: miomao Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikrustiina Kirjoitettu December 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2011 Meillä olisi ajatuksena tai siis mulla että bestman luovuttaa sormuksen. Toivottavasti ei hukkaa sitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bituli Kirjoitettu March 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2013 Mä pelkään kans et joku hukkaa ne sormukset. Jos vaikka joku ihana, suloinen lapsi tois ne meille. Mut se ihminen joka antaa sormukset sille lapselle, hän voi myös hukata ne? Tai jos bestman unohtaa ne johonki? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku-80 Kirjoitettu July 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2013 meillä siskon tyttö 6.v luovuttaa sormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouvaksi_2015 Kirjoitettu February 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2014 (muokattu) Minua pelottaa ihan sikana, että bestman hukkaa sormukseni, tai unohtaa sen ennen kirkkoon lähtöä. Muokattu: February 12, 2014, käyttäjä: Rouvaksi_2015 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu October 7, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2015 Itse olen pienenä morsiusneitona (6v?) käynyt viemässä sormuksen(/t) alttarille. Sormus oli muistaakseni pienessä korissa, jonka kannoimme kirkkoon morsiusparin edellä kulkiessamme. Taisi siinä jotain lapsista aiheutuvaa luonnollista hidastelua/töpeksimistä tapahtua mutta sormeen se sormus päätyi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts