katia 76 Kirjoitettu December 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2011 Haluaisin puvukseni kokonaan vaalean liilan puvun.. ja olenkin jo löytänyt juuri sopivan, eikö nykyään puku voi olla muunkin värinen kun valkoinen ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu December 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2011 ^Puku voi olla juuri sellainen ja sen varinen kuin itse haluaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaimoke2012 Kirjoitettu December 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2011 Sen pitää olla sellainen kun itse haluaa päälleen kun alttarille kävelee!! Otat just sellasen puvun kuin itse haluat.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu December 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2011 Hääpukeutumisen kuvaketjut sivulta löydät monia viestiketjuja värikkäistä hääpuvuista.Eli jos tuntuu omimmalta ratkaisulta, niin eikun hankkimaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
030312 Kirjoitettu December 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2011 Tottakai hääpuku voi olla muunkin värinen kuin valkoinen! Pukeudu juuri sellaiseen pukuun mikä itseäsi miellyttää. Minullekin tulee kultaisen satiinin ja kuparisen organzan yhdistelmä ja eikä kukaan ole ihmetellyt tuota valintaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katia 76 Kirjoitettu December 13, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2011 niin itsekkin ajattelin, mutta kaipasin vaan muidenkin mielipiteitä.. kiitos teille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts