Piipi* Kirjoitettu December 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2011 Hei, mietin kovasti häälahjalistaa.. Meillä ei ole oikeastaan tällä hetkellä minkäänlaista "astiastoa", vaan kaikki on sieltä sun täältä haalittu. Mikä olisi moderni, ehkäpä erikoisen mallinen astiasarja joka olisi tyylikäs ja sopisi tällekin vaativalle tulevalle rouvalle..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gredelin Kirjoitettu December 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2011 Villeroy & Bochin New Wave-astiasto on aika mielenkiintoinen muotoilultaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mysi Kirjoitettu December 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2011 Samaa New Wavea olisin itsekin tullut suosittelemaan.Se oli itselläkin mielessä, mutta päädyin kuitenkin Arabian Lumi-astiastoon, ajattelin että new waveen voisi helpommin kyllästyä.. Voi olla että ostan sitä itse kuitenkin muutaman ja nyt toivon jopa että Lumea ei paljon tulisikaan lahjaksi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haley Kirjoitettu December 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2011 New Wave on hieno sarja, omaan mieleenikin, mutta esim meillä jouduimme vaihtamaan astiaston toiseen kun kupit eivät käykään vasen kätisille Onneksi menivät hyvään kotiin. Itse tykkään monista muistakin Villeroy & Bochin astiastoista, esim Cera ja Grey Pearl, täysin erilaiset, toinen klassikko ja toinen moderni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu January 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2012 ^ Eikö niitä kuppeja ole saatavissa myös vasenkätisinä? Oli ainakin joskus aiemmin, näin jossain kuvastossa. En tiedä onko kaupoissa ollut, mutta mallistossa pitäisi olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu January 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2012 Hmm, enpäs enää löytänytkään Villeroy & Bochin sivuilta vasenkätistä kuppia. Googlella kyllä löytyi Amazonista, joten ilmeisesti ainakin joskus on ollut saatavilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu January 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2012 Meille tulee VilleroyBochin muistaakseni "modern grace" niminen astiasto lahjatoivelistalle, sillä on vaan aika hankala saatavuus, mutta ollaan täysin ihastuttu siihen moderniin muotoiluun, mutta keveyteen ja kestävyyteen. New Wavet myös hienoja, mutta ehkä hieman raskaita... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miomao Kirjoitettu January 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2012 Mä olen monesti miettinyt tätä morsiamien intoa tuohon V&B:n New Waveen, kun ne tuntuu löytyvän vähintään joka toisen lahjalistalta - joo, on ehkä hieno ja moderni ulkonäkö, mutta esim. kuppien käytännöllisyys on ihan hanurista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu January 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2012 Itseen ei tuo V&B uppoa. Omasta mielestäni esimerkiksi Arabian 24h valkoisena tai uudella sinisellä printillä on kaunis. Meillä kerätään kokoa. Mahdollisimman monessa eri värissä. Tykkään sen yksinkertaisesta muotokielestä ja kauniit värit piristää monta kertaa enemmän kuin valkoiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjasin Kirjoitettu January 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2012 Samaa New Wavea olisin itsekin tullut suosittelemaan.Se oli itselläkin mielessä, mutta päädyin kuitenkin Arabian Lumi-astiastoon, ajattelin että new waveen voisi helpommin kyllästyä.. Voi olla että ostan sitä itse kuitenkin muutaman ja nyt toivon jopa että Lumea ei paljon tulisikaan lahjaksi..Meillekin tuli Lumea! Asutaan täällä "lätäkön takana" ja halusin, että olisi jotain suomalaista meidän kodissa muistuttamassa minun kotimaastani. Ja oikeasti minusta tuo Lumi on kaunis, vaikka onkin melko yksinkertainen. Ainoa miinus on tosin se että sitä ei tuosta noin vaan täältä käsin hankitakaan jos tarvitsee ostaa täydennystä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts