janee89 Kirjoitettu December 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2011 Oon ehkä ihan höpsö mutta mä stressaan ihan sikana sitä että missä astioissa ruuat tarjoillaan häissä?siis esim. kun meille tulee uunilohta ja karjalanpaistia niin missä ne vois tarjota? vuokrata asioita niille vai?juhlapaikalla ei ole sellaisia.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
roma Kirjoitettu December 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2011 (muokattu) teettekö itse ruuat vai tuleeko pitopalvelusta? usein pitopalveluilla on astioita tai sitten heillä voi olla diilejä astioita vuokraaviin firmoihin. mutta kai niitä itekin saa vuokrattua ainakin isoimmissa kaupungeissa/muoks. ihan nyt vaikka tällainen tuli vastaan googlettamalla http://www.astiavuokraus.com/ Muokattu: December 3, 2011, käyttäjä: roma Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts