Napsuu Kirjoitettu June 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2012 Osaako kukaan sanoa mistä voisi ostaa/tilata liitutaulun kehyksillä? Etsinnässä ihan suorakulmainen ja melko pieni (n. a4 -arkin kokoinen maksimissaan).. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinun ikuisesti Kirjoitettu August 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2012 Sinun ikuisesti....mistä ostit helmet grillivartaiden päihin? Täytyypä kokeilla maalata vartaat pinkeiksi Puuhelmet on ostettu Tiimarista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu August 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2012 Minkä kokoisia ne tiimarin puuhelmet pitäisi olla ett ois helppo laittaa varrastikkuihin...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu August 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2012 Me tehtiinkin niin ettei noita trendikkäitä paperisia propseja hankittu vaan käytiin ostamassa aprillista (pilailupuoti) missä ystävä on töissä. Ostettiin pari hassua hattua, viikset, silmälasit, höyhenboa, naamareita, pellennenä, muita hassuja neniä... nyt sitten hankinnassa vielä liitutaulu viestejä varten ja jos löytyy sopiva sopivalla hinnalla niin kehys myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinun ikuisesti Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 Ihan niitä perus puuhelmiä ostin, joita oli tarjolla 10-15 kappaleen pusseissa. Ne mahtuvat oikein loistavasti grillitikun terävään päähän työntämällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napsuu Kirjoitettu August 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2012 Photoboothia varten tulostettavia viiksiä ja huulia löytyy myös täältä.Kaipailen vielä noita pieniä liitutauluja kehyksillä, ideoita mistä kannattaisi lähteä etsimään/tilaamaan?Toisena vaihtoehtona on että sulho rakentaa puhekuplat vanerista+liitutaulumaalista.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charrlotta Kirjoitettu August 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2012 Napsuu: Mä tilasin Etsystä puhekuplaliitutaulut. Siellä on erilaisia, tässä yksi esimerkki:http://www.etsy.com/listing/72091260/2-chalkboards-speech-bubble-on-sticks-of?ref=sr_gallery_18&ga_search_query=chalkboard+bubbles&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_search_type=all Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kamomilla Kirjoitettu December 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2012 Ihana idea! Määki tahon! Miten toi tapahtuu käytännössä? Siis niiden kuvien ottaminen? Onko siellä kertakäyttökamera, digikamera vai pitääkö olla ihan kuvaaja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu March 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2013 Nostan ketjua. Onko kukaan keksinyt patenttiratkaisua noihin silmälaseihin? Liimaanko kaksi kartonkia yhteen? Löytyykö jostain (kohtuuhintaista) paksumpaa kartonkia kuin Tiimarista? Kaikki vinkit ovat tervetulleita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu March 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2013 Manaljah...en muista onko tiimarin kartonkia paksumpaa mutta ainakin halvempaa kartonkia löytyy Kärkkäiseltä ja halpahallista. Itse ostan kartongit kärkkäiseltä ja jämäkältä vaikuttaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charrlotta Kirjoitettu March 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2013 Meillä oli silmälasitkin ihan vaan yksinkertaisesta normikartongista. Hyvin kestivät, yhdetkään ei menneet rikki vaikka kovalla käytöllä olivat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JS Disain Kirjoitettu March 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2013 Miten olis jotkut Tiimarin halpa-arskat, mistä poistaa linssit ja sangat? Nehän saa sitten vaikka sytkärillä sulatettua johonkin muoviseen tikkuun. Tuli vaan mieleen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu March 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2013 Pitää testailla eri vaihtoehtoja. Eiköhän joku ratkaisu keksitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsS Kirjoitettu July 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2013 Mä liimasin mustasta kartongista leikatut silmälasit Tiimarista löytämääni softispohjaan ja vetäisin tikun liiman lisäksi mustalla sähköteipillä kiinni. Luulis kestävän Toi softis on helppoa leikattavaa, en tiedä tosin onko sille jokin virallisempikin nimi olemassa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
CCrystal Kirjoitettu July 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2013 Minä tilasin liitutaulutarraa netistä, ja isä teki vaneerista oikean kokoiset/muotoiset alustat, johon tarra liimattiin ja tadaa, saatiin just sellainen liitutaulu kun haluttiin. Ja vielä halvalla Viiksiä yms. tulostin netistä ja ne piakkoin liimaan kartongille ja kiinnittelen varmaan teipillä tai jollain tikkuihin, jotka varmaan värjään turkoosiksi tai valkoiseksi. Mitä te olette käyttäneet kuvauksen taustalla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu July 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2013 Löysin ratkaisun. Mulla on kassillinen hattuja ja laseja odottamassa häitä (kirppiksiltä ja kierrätyskeskuksesta). Viikset ja huulet tulostan ja teen kartongista + softiksesta itse. Puhekuplat vielä mietinnässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amidala Kirjoitettu November 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2013 Löysin tällaisen! http://www.moocb.fi/Photobooth%20rekvisiitta#prettyPhoto 24-osainen setti laserleikattuja viiksiä ja laseja. Itse tarvitsee vain liimata tikut kiinni. Olen kova askartekemaan, mutta saisin kulutettua näiden näpertämiseen pienen ikuisuuden (tarkka kun olen). Helpommalla pääsen, kun tilaan valmiina. Tuleepahan samalla tuettua kotimaista pienyrittäjää Onhan noilla hintaa, mutta toisaalta omaaa aikaa (ja hermoja) säästyy paljon ja varmaan näillä on jonkinmoinen jälleenmyyntiarvokin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mewwi Kirjoitettu November 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2013 Koska olen tuleva lavasterakentaja, tulee meidän häissämme olemaan tämän näköinen seinä. Ihan vain sen takia että se on niiiin kiva. Parilla tuollaisella "tyhjällä" taululla ja sitten ympärille mummojen ja vaarien hääkuvia, meidän lapsuuden kuvia tms. . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amidala Kirjoitettu November 13, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2013 Mewwi: Aivan huikeeta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu November 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2013 ^On kyllä tosi hauska idea! Itsekin mietin jotain tuon tyylistä, mutta luulenpa ettei taidot, jaksaminen ja aika kohtaa tässä tapauksessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuliva Kirjoitettu November 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2013 Meille tulee perus pahvista askarreltuja laseja, viiksiä ja huulia. Lisäksi töissä laminoin pari valkoista paperia, ja leikkasin ne puhekuplan muotoon ja niihin sitten valkotaulutussit. Voi kirjottaa jotain ja sitten helppo pyyhkäistä pois. Tiimarin alennusmyynnistä ostettiin myös pari hassua hattua ja tiaraa photoboothiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu November 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2013 Minäkin kävin tänään tiimarin alesta hakeen pari hassua hattua ja laseja, kaikki -90% halvennuksessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkamaaria2014 Kirjoitettu November 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2013 Vinkki: Tiimarissa nyt kaikki juhlatuotteet -90% ! Mukaan lähti photoboothia varten suuret "aurinkolasit" sydämen muotoisilla sangoilla, tähtisangoilla, pinkit suuret lasit, merirosvohattu + silmälappu, pupunkorvat, prinsessapanta jne. Ja maksoivat kaikki n. 0,2-0,3e kpl ! Lisäksi olen aiemmin tulostellut pahville netistä löytämiäni viiksiä ja huulia. Ja nyt menee OT mutta tiimarin loppuunmyynneistä on löytynyt muutakin häätavaraa halvalla kuten tuli ostettua kehyksiä istumajärjestystä, photoboothia, karkkibuffettia yms varten vain 2 e kpl. Taustaksi photoboothiin olen ajatellut tehdä viirin , jossa on hääpäivämme. Lisäksi sivuille tulee teemaväreihimme sopivat pompomit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts