Saarnipuu Kirjoitettu November 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2011 Hei,Tarkoitus olisi pitää talvihäät tulevassa helmikuussa Kotkassa, entisessä kotikaupungissa.Nyt kaipaankin suosituksia hyvästä kukkakaupasta, jonka puoleen kääntyä kimppu-asiassa.Ajattelin hankkia kukat sieltä, missä häätkin pidetään, ettei niitä tarvitse talvipakkasilla kuljetella satoja kilometrejä.Kiitos jo etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saarnipuu Kirjoitettu November 11, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2011 Kaikki kotkalaiset morsiamet kadoksissa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellen Kirjoitettu November 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2011 Itse suosittelen lämpimästi Karhulassa sijaitsevaa Linneaa. Sieltä hankittiin kukat häihin ja olen sieltä ennenkin käynyt aina kukat hakemassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tikris Kirjoitettu November 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2011 Karhulassa on myös karjalanneito-niminen kukkakauppa josta oon ostanu aivan upeita kimppuja muihin tarkoituksiin. Keskustassa on kukkakauppa Unelma, meritorninkukka löytyy koulukadulta meritornin rakennuksesta, keskuskadun loppupäässä on yks kauppa jonka nimeä en muista ja seurahuoneen kulmilla on myös yksi. Jos joku tietää vielä muita kukkakauppoja niin kertokaa ihmeessä Itsekkin pähkäilen mistä kukat hakisin elokuussa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saarnipuu Kirjoitettu November 25, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2011 Kävin pienellä kierroksella ja yllättäen palvelua, joka teki vaikutuksen sai mm Ruonalan Kukasta (ent Tapion Kukka) seka Unelma Kukasta ja moni paikallinen on kehunut Piispan Puutarhaa...Päätös vielä tekemättä kuitenkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kati 81 Kirjoitettu October 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2012 Mistä Kotkalaiset morsiamet on kukkansa tilanneet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts