jamb Kirjoitettu August 10, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2017 Julkinen kosinta olisi ollut itselleni aivan kamala kokemus, koska huomion keskipisteenä oleminen on minusta epämukavaa. Olimmekin miehen kanssa puhuneet pitkään kihlautumisesta ajatuksella, että "ei ihan vielä" ja samalla olin esittänyt oman mielipiteeni hyvin selkeästi useaan kertaan. Enpä silti osaisi kuvitellakaan miestäni kosimassa julkisesti ja hän oli asiasta samaa mieltä kanssani. Lopulta itse en malttanut odottaa ja aika tuntui sopivalta, joten kosin itse kahden kesken kotonamme, eli sain haluamani kosinnan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saajo Kirjoitettu August 1, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2018 Mulle julkinen kosinta olis ok. Vähempikin riittää, mutta paniikkiin en menisi. Julkista kosintaa tuskin tulee tuolta mieheltä, mutta eihän sitä koskaan tiedä. En koe, että julkinen kosinta aiheuttaisi minkäänlaisia paineita vastata myöntävästi, koska olen vastauksesta niin varma, ettei mikään sitä saa hetkumaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts