manaljah Kirjoitettu April 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2013 Ei kutsuta. Yhteensä koko lafkassa on porukkaa toistakymmentä tuhatta, meidän tulosyksikössä melkein kuusi tuhatta, talossa pari tuhatta ja "omassa" työyksikössä (joka hajallaan eri kaupungeissakin) kolmekymmentä. En tahdo ketään töistä häihini kun en heidän kanssaa aikaa vietä muutenkaan. Kahvihuoneporukka varmaan tulee onnittelemaan kortilla tms. joten tuon sitten töihin pullaa (kun palaan lomalta takas). Miehestä en tiedä. Tuskin haluaa ketään töistään mutta jos nyt mieli muuttuu, niin kaippa se onnistuu. Työ-yhteisö alle 10 hlö jotka kaikki eivät kuitenkaan pääse paikalle (vuorotyö). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karjalan nainen Kirjoitettu April 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2013 En itse ainakaan odottaisi kutsua työkavereiltani, jos olisivat menossa naimisiin, ellei vietetä aikaa myös työpaikan ulkopuolella keskenämme. Mutta jokaisella on tietenkin ihan omanalaisensa työyhteisö. Meistä ei kumpikaan aio kutsua työkavereitaan juhliin. Itse kutsun kaksi edellisestä työpaikasta, jotka ovat muutenkin ystäviäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmoriitta Kirjoitettu May 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2013 Mun työkavereista oli kaksi häissämme. Vähän salaa livautin heille kutsut, koska kyseessä oli pieni ja hyvin tiivisti yhteisö ihmeellisine jännitteineen. En tiedä, onko koskaan tullut esille, että vain ne kaksi henkilöä saivat kutsun ja osallistuivat juhlaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariki Kirjoitettu May 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2013 Itse en kutsu työkavereita häihini, olen työskennellyt niin vähän aikaa vasta samassa paikassa. Mies kutsuu taas kaikki työkaverinsa, koska hänelle heistä on tullut läheisempiä. Kommentoin vähän tuota avec asiaa, näissä tapauksissa ei ole mielestäni välttämätöntä tai tarpeellistakaan kutsua avecceja. Perheellistenkin tapauksissa etiketti joustaa, kun kutsutaan henkilöitä ryhminä, esim. opiskelutoverit tai työkaverit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silky Kirjoitettu May 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2013 En kutsu työpaikaltani ketään vaikka silloin tällöin vapaa-ajalla aikaa yhdessä vietämmekin. Rajanveto olisi liian vaikeaa ja koska en halua paisuttaa vieraslistaa liiaksi niin mielestäni on parempi että kutsun vain lapsuuden ystäviä ja muita joiden kanssa historia on pitkä. Mies kutsuu työkavereita varmaankin 8-10, mutta siihenkin on syynä se että kaikki miehen lähimmät kaverit ovat nimenomaan työkavereita, joiden kanssa olemme jatkuvasti tekemisissä vapaa-ajalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
weeper Kirjoitettu May 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2013 Minä en kutsu lainkaan työkavereita häihini. Emme vietä ollenkaan aikaa yhdessä vapaa-ajalla, emmekä ole läheisiä, joten en näe mitään syytä kutsua heitä paikalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiiku Kirjoitettu May 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2013 Minäkään en kutsu yhtäkään työkaveria häihini, vaikka puheiden perusteella jokunen kutsua vissiin odottaakin. En ole yhdenkään kanssa (kaikki miehiä) vapaa-ajalla isommin tekemisissä, miksi ne oikeasti edes odottaa sitä kutsua? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmt Kirjoitettu May 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2013 Haluaisin kutsua, mutta jotta budjetti ei paukkuisi kovin pahasti, niin kumpikaan ei nyt sitten kutsu työkavereita vaan kutsumme vain lähimmän suvun ja ystävät. Oon itse vielä kahdessa paikassa töissä, että tulisi paljon kutsuttavia jos vielä työkaveritkin kutsuisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts