HelmiHeli Kirjoitettu June 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2015 Tasan vuotta ennen löysin hääpuvun. Ensin pelkäsin, että jos mieli ehtii muuttua vuoden aikana, mutta aivan turhaan. Puku oli täydellinen, eikä sen jälkeen muut puvut tuntuneet miltään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salmrj Kirjoitettu August 30, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2015 Häät on toukokuun alussa ja mekko tulossa parin viikon sisällä, eli 8kk ennen. Sopiva aika, koska todennäköisesti menee vielä vähän muokkaukseen. Tiesin aika tarkasti millaisen haluan, niin uskalsin ostaa noin aikaisin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
etanatar Kirjoitettu September 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2015 Näköjään noin 10kk ennen. Syynä aikaiseen ostoon oli morsiusliikkeen alennusmyynnit, joissa havittelemani pitsipuvut liikkuivat budjettini rajoissa. Uskalsin ostaa ajoissa, koska olin jo vuoden katsellut pukuja sillä silmällä ja tiesin aika tasan tarkkaan mitä haluan ja mikä malli sopii minulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veepu18 Kirjoitettu March 1, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2017 Ostin jo nyt pukuni käytettynä 200 eurolla, häät 18.8.18. On kyllä alkanut jo nyt mietityttämään, kun tiesin jo ostaessa ettei puku ole se "unelmieni puku", sillä en halua käyttää pukuun 1500 euroa. Mietin vielä, josko etsisin käytettynä halvemmalla enemmän unelmien puvun suuntaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu March 27, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2017 Mun puku laitettiin tilaukseen 7kk ennen hääpäivää. Mekossa on toimitusaika arviolta 3-4kk eli en ollut yhtään liian ajoissa asialla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sommar Kirjoitettu March 27, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2017 (muokattu) Viime vuoden lokakuun lopussa mekko meni tilaukseen, ja häät tänä vuonna elokuun lopussa, eli n. 10kk ennen häitä. Nyt vaan odotellaan viestiä liikkeestä että puku olisi tullut, jotta päästään tekemään muokkaukset. Toimitusajaksi mainittiin tuolloin tilattaessa 4-6kk. Muokattu: March 27, 2017, käyttäjä: Sommar Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riemuliini Kirjoitettu February 27, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2018 Ostin mekon tammikuun alussa ja häät syyskuussa. Mulla nyt vaan sattui olemaan lomaa ja aikaa pukuostoksille niin ajattelin hoitaa asian. Ja hyvä niin, tuntuu, että nämä kuukaudet hujahtavat ihan hetkessä! Varsinkin, jos puku pitää tilata, tilausajat voi olla tooooosi pitkiä mikä yllätti ainakin minut. Oma valintani oli sitten sovituskappale, jonka olisin voinut ottaa mukaani vaikka samantien. Se oli kuitenkin liikkeessä säilytyksessä pari kuukautta ja nyt se odottaa kotona pukupussissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts