Jump to content
Naimisiin.info

Hääpuvun teettäminen Intiassa


Guest mappe

Recommended Posts

Olemme lähdössä Intiaan kahdeksi viikoksi alku vuodesta ja häämme olisi ensi kesänä. Nyt kaipaisinkin kokemuksia tai vinkkeja/hintoja teiltä jotka ovat Intiassa teettäneet morsiuspukuja?? Idea minulla on jo puvusta ja paljon eri kuvia näyttämällä saisin varmasti ompelijan ymmärtämään millaisen juuri minä haluan. Kertokaa ajatuksianne ja jos jotain tärkeää huomioitavaan niin jakakaa ne kiitos minulle!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

En nyt ole varmastikaan kovinkaan suureksi avuksi, mutta pakkohan silti on varastaa puheenvuoro! :D

Kävimme perheemme kanssa Intiassa elokuussa ja avomieheni ja veljeni teettivät siellä puvut. Hintaa puvuille tuli noin 40 €/kpl ja ne olivat todally hyvin tehtyjä ja täysin mittojen mukaisia. Pukujen valmistamiseen meni vajaa kaksi päivää! :D Ihan mahottoman tehokasta touhua siis ja todellakin jälki oli aivan moitteetonta!

Näissäkin hinnoissa oli selkeää "turistilisää". Jos mitenkään mahdollista, hanki joku luotettava paikallinen ihminen mukaan neuvottelemaan hinnoista. Vaalealle avomiehelleni ensimmäiset hinnat olivat nekin tummalle veljelleni tarjottuja selkeästi korkeampia. En tajunnut kysellä hintoja hääpuvuille tai naisten puvuille ylipäätään, mutta tosiaan jos miesten puvut ovat noissa hinnoissa, niin voisin kuvitella hääpuvulle tulevan hintaa ehkä reilun sadan euron verran? Netistä saa kiinapukuja tilattua 200-300 eurolla, joten siitä saanee jotain osviittaa hintoihin? Joka tapauksessa muista ehdottomasti tinkiä kunnolla! Ja mitä todennäköisimmin päädyt maksamaan hieman liikaa, oli lopullinen hinta mitä tahansa. Joten älä suostu edes siihen neljänteen tarjottuun hintaan! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei Mappe! Kiinnostaisi tietää, teetitkö hääpuvun, mitä maksoi, saitko mieleisen ja oliko jotain yllättävää matkassa? Oliko sinulla mukana paperikuva millaisen mekon halusit, vai kuinka ompelija tiesi, mitä haluat?

Olen itse lähdössä Intiaan ja ajatuksissa on nimenomaan katsella sieltä toukokuisiin häihini mahdollisesti mekkoa ja muuta kivaa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...