_NcV_ Kirjoitettu August 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2012 ^ Ihan huippuhieno tuo leimasin.Meidän save the date- kortit tulee käyntikorteista. Vistaprint kun tarjoaa 250 käyntikorttia ilmaiseksi (=postikulujen hinnalla) niin tilattiin sellaset ja pistetään sitten varmaan joulukorttien kylkeen menemään. Tuli ihan kivat ja saatiinpahan halvalla ... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinun ikuisesti Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 Itselläni oli ajatus, että lähettäisimme tämän tyyliset STD kortit joulukorttien sijaan. Pienenä erona se, että kuvan voisi ottaa vehnäpellolla ja matkalaukut käsissä, sillä se sopisi hienosti matkailuteemaamme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinun ikuisesti Kirjoitettu August 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2012 Muutamia ideoita: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoryEmily Kirjoitettu January 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2013 Hyviä ideoita täältä taas sai Olen ajatellut, että lähetämme Save the date-kortin joulukortin kanssa. Osalla vieraista on vuorotyö, joten toiveet vapaista pitää tehdä ajoissa. Ja muutenkin kiva informoida kaiki "virallisesti", että mikä on tarkka päivä (olemme kertoneet kyllä kaikille kyselijöille tarkan päivän, mutta kukaan ei sitä koskaan muista ). Kivaa päästä näitä(kin) juttuja suunnittelemaan tarkemmin ja toteuttamaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zilena Kirjoitettu January 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2013 Save the date kortit lähetetty! Minun sekä sulhasen vanhemmat tietää kyllä tulevista häistä, mutta sisarukset saa tiedon nyt sitten korttien kautta. Haluttiin pitää salassa tämä asia tähän asti Tehtiin kortit itse. Tekstinä korteissa on Onko heinäkuu kiireistä aikaa? Suunnitteletteko lomaa tai matkaa? Pyydämme, että (hääpäivän) vaapaaksi jätätte Ja kanssamma häitä juhitte Taitaapi parin päivän päästä puhelin rueta soimaan ku kortit tipahtelee postiluukuista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kivitasku Kirjoitettu February 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2013 Mäkin haluaisin laittaa jonkinlaiset save the date -kortit. Häihin on nyt 5 kk, mutta tiedän, että kutsujen kanssa tulee vielä kestämään, kun niin paljon asioita on vielä auki (esim. kuljetus hääpaikkaan, joka on saaressa). Oisko ihan huono idea laittaa ystävänpäivän tienoilla? Ja sähköpostilla valokuva tietoineen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu February 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2013 ^Ei ole ollenkaan huono idea mielestani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bituli Kirjoitettu March 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2013 Me ollaan itse väsätty noita kortteja. Aikaa on menny aika paljon ja valmiina on joku 30 kpl. Kokoajan loppuu jotain ja pitää lisää hakee, Sinellin myyjäki jo nauraa meille Me ollaan tykätty tehä niitä, tuo ihanaa jännitystä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-14 Kirjoitettu March 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2013 Mulla on kaikki ideat hukassa :/ Olis kiva tehdä persoonallinen ja meidän näkönen, huumorilla varustettu kortti. Netissä vaan aika vähän malleja miten muut on tehny, tai sit en vaan löydä niitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu March 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2013 Mulla on kaikki ideat hukassa :/ Olis kiva tehdä persoonallinen ja meidän näkönen, huumorilla varustettu kortti. Netissä vaan aika vähän malleja miten muut on tehny, tai sit en vaan löydä niitä Hei, voisiko näistä olla jotain apua? http://www.buzzfeed.com/peggy/36-cute-and-clever-ways-to-save-the-datehttp://www.marthastewartweddings.com/228670/creative-save-dates/@center/272429/diy-weddings Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu March 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2013 kuvat save the date kortteihin otettu =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bituli Kirjoitettu March 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2013 Muutama kuukaus meni ( ei kyllä iha joka päivä askarreltu ) mutta nyt ne on valmiita! 34 itse väsättyä korttia kirjekuorissa odottaa lähtöä Kyllä oli sen vaivan arvosta. Seuraavaksi aletaan askartelemaan itse kutsukortteja On tää niin ihanaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu April 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2013 (muokattu) Tässä on kuva meidän Save The Date kortista (painatettiin nämä A6 kokoisiksi): *kuva pois* Muokattu: October 15, 2013, käyttäjä: Kaley Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu April 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2013 ^Tosi kivannäköinen. Hyvä kuva. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2013 ^^Mä tykkään tuosta kanssa paljon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mewwi Kirjoitettu December 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2013 Koska en osaa ja en ymmärrä, linkeistä pääsee katsomaan meidän tulevat std kortit jotka odottavat viimeisiä muokkauksia =) Eli suoristusta, tietojen pistämistä tms. http://aijaa.com/OEFySM edestähttp://aijaa.com/j8O8Sn takaa =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuikkunam Kirjoitettu December 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2013 ^ Kivan näköiset nuo teidän kalenterinlehdet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu December 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2013 Me ei taideta kokea STD kortteja tarpeelliseksi. Heti kun päivä varmistuu lopullisesti niin kerrotaan kyllä kaikille lähipiirin ihmisille jotka on "must" vieraita meille, se riittänee Jos olisi isommat häät niin voisi ehkä lähettää mutta itse pystyn hoitamaan omat vieraani ja sulhasen tapauksessa riittää kun kerrotaan hänen äidilleen päivä niin on kyllä varmasti kaikkien tiedossa sen jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu December 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2013 Mewwi, tosi kivan näköiset! Me ajateltiin kans aluksi kalenteria, mutta ei ollut lähellekään noin hieno se mun raakile luonnos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeenz Kirjoitettu December 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2013 Mewwi wau!! Tosi hienot! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu December 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2013 (muokattu) Muutin juuri mieleni, taidetaan sittenkin antaa perheelle STD kortit, eli alan kohta koristelemaan piparkakkuja joita vien mukanani jouluvierailulle niin päätin niihin laittaa sitten std tekstin Edit: En teekään, mä en oo niin hyvä näemmä Muokattu: December 21, 2013, käyttäjä: kinuskimansikka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu December 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2013 ^Toi olis ihana idea! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu December 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2013 Sain mä niitä muutaman siedettävän sitten tehtyä, molempien perheille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LillaBride Kirjoitettu January 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2014 Me taidetaan julkaista vaan molempien Facebookissa STD-aiheinen kuva. Ne harvat ja vanhat jotka kutsutaan mutta ei käytä buukkia tai nettiä kuulee puhepostilla varmasti päivämäärän. Kutsuihin sitten panostetaan (miehen puheiden mukaan). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BusinessAngel Kirjoitettu February 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2014 Me laitettiin vuotta aikasemmin kaikille vieraille (sekä Suomessa että ulkomailla) Save the Date -kortti. Löysin zazzle.co.uk:sta meidän syyshäihin väriltäänkin sopivat kortit. Oli näppärä vaan laittaa osotteet paikalleen ja lähettää. Tässä linkki korttipohjaan, jonka sai siis täyttää omilla tiedoillaan. Tuolta zazzlesta löytyy myös kaikkea muuta kivaa, esim. etiketti- ja tarrapohjia! http://www.zazzle.co.uk/oak_tree_purple_wedding_save_the_date_postcard-239235123960900862 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts