Guest bride2b Kirjoitettu August 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2011 Hei! Olemme avioitumassa ensi kesänä. Löysin unelmapukuni virolaisista sivuista, josta saa ainoastaan ostaa netistä. Onko kellään kokemuksia nettikaupasta?Kiitos!T Bride2b Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyM Kirjoitettu August 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2011 kokemuksia ei minulla ole mutta kauniita pukuja oli itse löysin pukuni täältä ----> http://www.dinodirect.com/wedding-dresses/currency-EUR.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lauwra Kirjoitettu August 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2011 Täällä on kokemuksia! Kaveri osti puvun tuolta viime kevään häihinsä ja oli todella tyytyväinen! Yhteydenpito oli mutkatonta ja sai mekkoon haluamansa korjaukset (ilman laahusta). Kaikenkaikkiaan puku istui täydellisesti ja oli todella kaunis Itse aion juurikin näinä päivinä laittaa oman pukuni tilaukseen tuolta. Lähetän heille mitat ja käyn sovittamassa pukua syksyllä samalla kun haemme Virosta juomat juhliin (häät siis helmikuussa). Eli kaverini puolesta (ja todennäköisesti omasta puolestani) voin suositella lämpimästä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lauwra Kirjoitettu August 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2011 LadyM:n kertoman sivuston hintataso herättää epäilykset :/Milieun hinnathan ovat noihin verrattuna suuret, vaikka todellisuudessa ovatkin halvat. Puku minkä itse tilaan on designerkopio (niinkuin kaikki milieun puvut) jonka alkuperäinen hinta on 1600e ja milieusta 500e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tartsuli Kirjoitettu August 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2012 Saavuttiin juuri kaasomme kanssa tallinnasta. käytiin viidessä eri hääpukuliikkeessä ja saimme kaikissa liikkeissä todella ystävällistä palvelua sekä pärjäsimme hyvin englannilla. satamasta lähdimme taksilla ja menimme kauinpaan liikkeeseen eli pärliin (maksoi 6,5 e) ja siitä lähdimme jalan takaisin päinseuraavaksi kävimme tigasmossa, anna- boutiquessa, anna-bellassa ja salo centerissä. salo center oli kyllä pettymys, mutta suosittelen neljää muuta liikettä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu August 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2012 Tämä onkin loistava idea! Lähteä Tallinnaan alkomahoolin hakureissulle (meilläkin kun tuo alkoholipuoli täytyy järjestää itse) ja voisi samalla käydä katsomassa hääpukuja! Kiitos tästä ideasta, aivan loistava Onko jotain tiettyä kaupungin aluetta ja/tai morsiuspukuliikettä Tallinnassa, mitä suosittelette? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu August 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2012 Kannattaa katsoa näiltä sivuilta keskustelut, siellä on monikin kertonut omasta reissustaan. ESIM http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php/topic/18429-tallinna-morsiuspukuja-mistae-millaisia/page__st__20Itse aloitin suunnittelun ihan vain googlaamalla "hääpuku Tallinnasta", sieltä löytyy ainakin blogeja ja http://www.tallinnanmatkat.com/ostokset/haapuvut-ja-haatarvikkeet-tallinnasta/. Nyt tähän en muista yhtä tosi kattavaa juttua, jossa oli neuvottu reittikin, miten kannattaa kävellä, mutta näillä pääsee varmaan alkuun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts