THJ Kirjoitettu August 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2011 Onko kukaan käyttänyt Oulun seudulla käytettävää Beautybiiliä häämeikin ja kampauksen tekoon? Minua kiinnostaisi tämä koska sen saisi hääaamuna kotiin tekemään meikin ja kampauksen, ei tarvisi lähtä minnekkään ja saisi kodin rauhassa valmistautua hääpäivään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnaElina Kirjoitettu August 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2011 Tilasin Beautybiilin omiin häihini ja olin mieletömän tyytyväinen! Voin suositella! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
THJ Kirjoitettu August 15, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2011 Minä tänään varasin tämän biilin Onneksi oli vapaa aika =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaarlo Kirjoitettu January 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2012 Eipä ole kyseisestä firmasta kokemusta, koska "biili" perui tulonsa pari viikkoa ennen häitämme... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BB Kirjoitettu January 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2012 Eipä ole kyseisestä firmasta kokemusta, koska "biili" perui tulonsa pari viikkoa ennen häitämme... Täytyy kyllä sanoa näin asianomaisena etten ikinä ole Hääkeikkaa perunut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaarlo Kirjoitettu January 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2012 (muokattu) Meillä oli häät 14.8.2010. Beautybiili estyi tulemasta muistaakseni toisten juhlien takia (ymmärsin siis, että oli itse menossa vieraaksi). Saatiin sijainen sovittua, mutta harmittihan se silti koska esim. meikkausta ei sijaiselta saanut... Muokattu: January 23, 2012, käyttäjä: Sannibal Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts