Vaimoke2012 Kirjoitettu August 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2011 Miulle tuli tänään mieleen kun oon halunnu et meille tulee vieraskirjan luo seinälle sellanen kuvakollaasi. Niin kenen kuvia siinä yleensä on? vain hääparin taipaleelta vai myös vieraista? noin yleisesti.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellen Kirjoitettu September 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2011 Häät joissa itse olen ollut, niin kollaasissa on ollut kuvia hääparin nuoruusvuosilta. Ja sitten alimpana heistä yhteinen kuva. Me tehtiin meidän häissä niin, että laitettiin kollaasiin vain meistä parikuvia. Erilaisia otoksia mitä meistä oli vuosien varrella kertynyt. Vieraista ne oli kivoja ja moni ihmetteli miten ollaan yhdessä muututtu tän suhteen aikana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaimoke2012 Kirjoitettu September 4, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2011 Kiitos vastauksesta. ajattelin itse että laittaisi meistä vuosien varrelta kuvia näkee itekkii sit miten ollaan muututtu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu July 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2014 Olen suunnitellut, että seinälle tulee sulhon meistä jo aiemmin tekemä kuvakollaasi meistä (meillä kotona seinällä) ja pöydälle/johonkin läheisyyteen sitten meidän vanhempien ja isovanhempien vihkikuvat. Jenkkifoorumilta idean nappasin, minusta tosi söpö ja romanttinen ja samalla kunnioitetaan kaikkien näiden pitkiä avioliittoja ja "esimerkkiä" sekä jo edesmenneitä isovanhempia muistetaan siinä samalla. Pöydälle voisi tulla myös kynttilä(t). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilosilli Kirjoitettu January 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2015 Varmasti ihan vain meidän kuvia. Ihana olisi tuokin, missä olisi vanhempien ja isovanhempien vihkikuvat! Harmi vain, kun omat vanhempani ovat eronneet ja äidilläni jo uusi. Eli tuntuisi, että ei olisi hyvä idea sitten laittaa näkyville vanhaa kuvaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts