Guest Kyselijä Kirjoitettu July 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2011 Hei! Elikkä ongelmana olisi se että minä ortodoksisena haluan ortodoksiset häät, joihin luterilainen ukko suostuu mutta hän haluaisin mennä kotikuntansa kirkossa naimisiin. Onkohan tämä mahdollista? Minulle kyllä passais sillä hänen kotikuntansa luterilainen kirkko on poikkeuksellisen kaunis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu July 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2011 Suosittelen ottamaan yhteyttä molempien kirkkojen kirkkoherranvirastoon asiasta. Jos vihkipaikkakunnalla ei ole omaa ort.seurakuntaa, etsi lähin johon otta yhteyttä. Tai sitten kysyä omasta kotiseurakunnastasi asiasta, kun ei sen papin tartte olla se lähinnä oleva, jos suostuu ajelemaan muualle.Olen ollut ort.hautajaisissa, jotka pidettiin lut.kirkossa, joten olisi aika erikoista jos vihkiminen ei näin onnistuisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts