Guest Bride082011 Kirjoitettu July 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2011 Moikka,Haluaisin häihimme hääkakun lisäksi marenkeja tarjolle, koska ne sopivat myös gluteenittomille. Olen yrittänyt etsiä isoja rasioita, mutta löytänyt vain pieniä pusseja. Olen kiertänyt Prisman, Citymarketin, Tarjoustalon, Säästökarit (Hämeenlinna) jne.Olisiko vinkkejä mistä muualta marenkeja voisi löytää, voisiko netistä löytyä?Kiitos avusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuorikko Kirjoitettu July 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2011 Kysypä jostain konditoriasta, tekevät ainakin usein macaron-leivoksia, jotka ovat vähän marenkityyppisiä ja myös gluteenittomia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu August 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2011 Ja ne Prismat ja Cittarit, joissa on leipomo-osasto, niin on hyvin mahdollista, että tilauksesta tekevät marenkeja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvautuva Kirjoitettu August 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2011 Meille tulee marengit hääkarkeiksi ja teen ne itse. Ne on helppoja tehdä vaikka vaativatkin pitkän valmistusajan, eli se kuivatus vie puolestatoista tunnista kahteen tuntiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu August 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2011 Meillä myös mareniunelma haussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamma_Marakassi Kirjoitettu October 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2011 Marenkeja on helppo tehdä itse, mä tein vaaleansinisiä ruusumarenkeja meidän pojan ristiäisiin, ja niistä tuli tosi kauniita. Kannattaa googlettaa se ohje, ja sitten hankkia kunnollinen pursotin, jolla marenkeja voi tehdä vaikka minkä muotoisia. Marenkien itse tekeminen on siinäkin mielessä hyvä idea, että ne säilyvät ilmatiiviissä astiassa jopa kuukauden miksikään menemättä, eli voi hyvissä ajoin alkaa vääntämään niitä vaikka vähän pienemmissäkin erissä. Jos joku tuntee itsensä epävarmaksi, niin mä voin tarjoutua tekemään noita pientä korvausta vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts