Guest Vieras_Helsingistä Kirjoitettu July 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2011 Hei!Onko kukaan järjestänyt häitä tai muita juhliaan ravintola Pääkonttorissa? Paikka on yksi vaihtoehdoistamme, mutta en löytänyt kovin montaa kommenttia siitä keskustelupalstalta. Kiitos kaikille vinkeistä ja avusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terei Kirjoitettu July 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2011 Hääjuhlasta Pääkonttorissa minulla ei ole kokemusta, mutta olin n.kk sitten syömässä ko.ravintolassa. Ruoka oli hyvää, miljöö upea ja henkilökunta erittäin mukavaa ja palvelualtista.Voisin siis hyvin kuvitella, että tuolla saa onnistuneet ja unohtumattomat häät aikaiseksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JMK Kirjoitettu February 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2012 Järjestimme ravintola Pääkonttorissa häämme viime viikolla ja voin suositella paikkaa erittäin lämpimästi! Uskomattoman hieno tila, osaava henkilökunta, loistava palvelu ja aivan taivaallinen ruoka. Häissämme vieraita oli noin 100. Negatiivista sanottavaa minulla ei ole mitään. Ihan täys 10. Ja vielä S-bonus paikka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts