Guest Noora_R Kirjoitettu October 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2005 Meille tulee Scorpionsin You and I. I lose control because of you babeI lose control when you look at me like thisThere's something in your eyes that is saying tonightI'm not a child anymore, life has opened the doorTo a new exciting lifeI lose control when I'm close to you babeI lose control don't look at me like thisThere's something in your eyes, is this love at first sightLike a flower that grows, life just wants you to knowAll the secrets of lifeIt's all written down in your lifelinesIt's written down inside your heartYou and I just have a dreamTo find our love a place, where we can hide awayYou and I were just madeTo love each other now, forever and a dayI lose control because of you babeI lose control don't look at me like thisThere's something in your eyes that is saying tonightI'm so curious for more just like never beforeIn my innocent lifeIt's all written down in your lifelinesIt's written down inside your heartYou and I just have a dreamTo find our love a place, where we can hide awayYou and I were just madeTo love each other now, forever and a dayTime stands still when the days of innocenceAre falling for the nightI love you girl I always willI swear I'm there for youTill the day I dieYou and I just have a dreamTo find our love a place, where we can hide awayYou and I were just madeTo love each other now, forever and a dayAinakaan omalla englannintaidollani en ole löytänyt tämän biisin sanoista mitään "vikaa", ja aivan ihana ja meidän tyylinen on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyPhantom Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 Ben E. Kingin Stand by meAivan ihana biisi! Kylmät väreet vaan menevät selässä. Upea! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.Aurinko Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 Ystäväni siskon häissä soi " Take this Waltz ". En muista kenen se on...Oli aika ihana idea kuitenkin. Valssihan se kuitenkin on, eikä slovari... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HappyPhantom Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 Ystäväni siskon häissä soi " Take this Waltz ". En muista kenen se on...Leonard Cohenin taitaa olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest You_and_I Kirjoitettu November 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2005 Meille tulee Scorpionsin You and I.Hyvä valinta. Meillä oli myös tämä, miehen valitsemana. Sanat ovat nimenomaan erittäin hyvin tilanteeseen sopivat ja kaunis melodia. Kyllä aina hymyillyttää kun kappale soi radiossa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rouva.m.06 Kirjoitettu November 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2005 Aki Sirkesalon ja Lisa Nilssonin Mysteriet on myös kaunis:Sä puhut minut pyörryksiinja pidät siitä huolenettä hiljaa kuuntelenkun sulla jauhaa suuSä lentelet kai jossainlinnunradan tuolla puolenkun äärettömän ääreenajatukses hakeutuuMen jag tänker på dom underbara ögona dinaPå dina vackra händers perfekta fasongOch vad dom gör med mig när dom möter minaSom en fjäril blir fri från sin tråkiga kokong Jag tänker på mysteriet dig Och under över alla under: att du älskar mig Jag tänker på mysteriet dig Och under över alla under: att du älskar migDin iver är stor när du går på om gud och religionerDu stoppar inte ens när du tar en klunk med vinJag blir yr när du tar med mig in i dina reflektionerDet glädjer dig att se mig ut i tafattheten minMut mä ajattelen vainsun vartalosi kaartaja kuinka rintas värähtääkun tulet vierelleinJa kuinka kätes kartoittaamun autiota saartaja kodin sinne rakentaamiss’ on mun sydämein Jag tänker på mysteriet dig Och under över alla under: att du älskar mig Jag tänker på mysteriet dig Och under över alla under: att du älskar migSä olet viini josta humallunvoit tehdä mitä vain, ja mä oon sunSua janoan,sinut haluan(intro) Jag tänker på mysteriet dig... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallankukka Kirjoitettu November 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2005 Jos meidän häissä ei tanssittaisi häävalssia, niin häätanssi olisi ehdottomasti Metallican Nothing else matters! niin ihana kappale... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninni78 Kirjoitettu December 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2005 Me ei tanssita ollenkaan häävalssia vaan häätanssina on "Unchained melody" U2:n esittämänä, ihana! :-X :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redmary Kirjoitettu December 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2005 Mulla on punainen hääpuku..... Mä itken jo nyt, kun kuuntelen tätä biisiä. Lady in redI've never seen you looking so lovely as you did tonightI've never seen you shine so bright, hm hm hmI've never seen so many menask you if you wanted to danceThey're looking for a little romanceGiven half a chanceAnd I have never seen that dress you're wearingOr the highlights in your hairThat catch your eyesI have been blindThe lady in red is dancing with meCheek to cheekThere's nobody hereIt's just you and meIt's where I wanna beBut I hardly know this beauty by my sideI'll never forget the way you look tonightI've never seen you looking so gorgeous as you did tonightI've never seen you shine so bright you were amazingI've never seen so many peoplewant to be there by your sideAnd when you turned to me and smiledit took my breath awayAnd I have never had such a feeling such a feelingOf complete and utter love, as I do tonightThe lady in red is dancing with meCheek to cheekThere's nobody hereIt's just you and meIt's where I wanna beBut I hardly know this beauty by my sideI'll never forget the way you look tonightI never will forget the way you look tonightThe lady in redThe lady in redThe lady in redMy Lady in redI love you...Kun minä vaan kuvittelen tulevan mieheni laulavan tätä minulle.......Toinen ihana hidas on Aerosmithin Don't wanna miss a thing..... Ihana, itken taas..... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raiku Kirjoitettu December 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2005 Tom Waitsia aateltiin aluksi, mutta tällä hetkellä oon erityisen ihastunut REMin At My Most Beautiful -biisiin , joka on myös miehen kestosuosikki.Se on niin kamalan kaunis, että melekein alakaa itkettämmää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beam Kirjoitettu January 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2006 Kuolkaa vain nauruun jos sanon että meille tulee joko vihkitilaisuuteen tai häävalssin sijasta Sugarbabesin (!) Too lost in you. Mut epäilijöitä kehoitan kuuntelemaan biisin, on aivan upean ihana! Kuuntelin just ja kylmätväreet meni selässä. Joku voi muistaa biisin leffasta Love Actually/Rakkautta vain. Toinen valinta on täälläkin jo mainittu Hurriganesin I will stay, joka on kans todella ihana. Sugarbabes:Too lost in youYou look into my eyesI go out of my mindI can't see anythingCos this love's got me blindI can't help myselfI can't break the spellI can't even tryI'm in over my headYou got under skinI got no strength at allIn the state that I'm inAnd my knees are weakAnd my mouth can't speakFell too far this time[Chorus:]Baby, I'm too lost in youCaught in youLost in everything about youSo deep, I can't sleepI can't thinkI just think about the things that you do (you do)I'm too lost in you(Too lost in you)oohWell you whispered to meAnd I shiver insideYou undo me and move meIn ways undefinedAnd you're all I seeAnd you're all I needHelp me baby (help me baby)Help me baby (help me now)Cos I'm slipping awayLike the sand to the tideFalling into your armsFalling into your eyesIf you get too nearI might disappearI might lose my mind[Chorus:]Baby, I'm too lost in youCaught in youLost in everything about youSo deep, I can't sleepI can't thinkI just think about the things that you do (you do)I'm too lost in you(Too lost in you)I'm going in crazy in love for you baby(I can't eat and I can't sleep)I'm going down like a stone in the seaYeah, no one can rescue me(No one can rescue me)Oooh, my babyOooh, baby, baby[Chorus:] http://www.lyrics007.com Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanja Kirjoitettu January 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2006 Hyviä biisiehdotuksia tällä listalla, vaikka täytyy kyllä myöntää, että se oma biisi on vielä ihan hakusessa. Valssia meille ei missään tapauksessa tule, tuntuu jokseenkin turhalta perinteeltä kun eihän me muutenkaan ikinä valssata.. Kallen suomibaarissa ollaan tavattu, eli ehkä meidän pitäisi ottaa joku finnhits..;-)Mutta mutta, olisiko kellään mitään hyvää ehdotusta LYHYEKSI biisiksi linjalta heavy, rock tai vaikkapa mm. Lemonatorin ja Kentin tyyppisiltä bändeiltä? Ollaan toistaiseksi vitsillä heitetty, että vaihtoehtolistalta ei taida vielä löytyä kuin Kiss: I was made for loving you babe.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
skugga Kirjoitettu January 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2006 Kentillä ne hitaat biisit tuppaa kertomaan enemmän erosta kuin hellästä yhteiselosta.Mutta jos biisin ei tartte olla hidas, niinVi mot världen (uudelta EP:ltä)I en film ser jag regnet falla upp mot dig och jag ler för att du blir min räddning I en dröm sjöng du sånger på mitt rum, jag var sjuk Som du och du kallade mig älskling Mina tankar är så klara nu Alla frågetecken slätas ut När bomben faller vill jag vara där du är Vår hämnd blir ljuv Det är vi mot världen igen I en park någonstans i Köln där vi går, som i trans Du är tyst jag har lögnen på tungan Jag har brutit alla löften som du höll men jag gör vad jag kan Förbli evigt unga Och i gruset låg en fegis kvar När mina glasögon just sparkats av Gav jag ett löfte som jag skäms för än idag (Våra hjärtan slog lika hårda slag) Mina tankar är så klara nu Ni kan släppa den där bomben nu Över axeln ser jag pärlband av blåljus Vår hämnd blir ljuv Och det var vi mot världen igen Vi mot världen igen Det var vi mot världen igen Vi mot världen igen Det var vi mot världen igen Istället för ljud (Levyltä verkligen, tämä on hidas)Är det där du eller är det någon som liknar dig någonstans? Istället för ljud är du stilla tyst och inte alls här och nu Ge mig en minut jag saknar fukten Har allt runnit ut Är det där du med handen på min axel Snälla säg någonting nu Fyll min mun med din... Fyll min tid med någonting Fyll min mun med din alldeles för kalla tunga Och när vi ser oss omkring är det genom dina rättfärdiga blå Jag granskar till och med mig själv genom dina ögon och jag hatar det så... Fyll min mun med din... Fyll min tid med någonting Fyll min mun med din alldeles för kalla tunga Kentin biseissä täytyy olla varovainen niiden monimerkiityksellisyyden vuoksi.www.kent.nu ljud- osiosta löytyy myös biisien näytteitä. Ja sanat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanja Kirjoitettu January 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2006 Juu, Kent on kyllä sikäli hankala, että mollivoittoisuus niissä lyö läpi aika helposti jossain vaiheessa, eli sopivaa biisiä on vaikea heiltä löytää.. Kiitokset Skugga noista vihjeistä! Mulla on semmoinen käsitys, että meidän cd-torneista löytyy kyllä kaikki Kentin levyt, eli täytynee ottaa huomenna vaikka Kent-lauantai ja kuunnella läpi kaikki potentiaaliset biisit.Tuo uusin EP meillä soi yleensä iltaisin (unimusiikkina..), eli se on siinä mielessä ehkä 'riskialtis', jos jompikumpi vaikka nukahtaa tanssilattialle..;-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tyttönen(Guest) Kirjoitettu January 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2006 Meillä ei ole vielä häitä tulossa mutta itse olen tälläinen taivaanrannan maalari ja jo mielessäni haaveilen kaikenlaista.Nothing Else Matter Lucie Silvasin esittämänä olisi kyllä aivan ihana.Mitä mieltä olette sanoista,sopiiko? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pii314 Kirjoitettu March 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2006 Me vedetään häätanssi eli hidas "nojailu"-biisi. Ei kumpikaan olla paritanssien ystäviä vaan enemmän jorauskansaa, joten tiedettiin heti mikä biisi valitaan ja millä tyylillä se tanssitaan.Halutaan, että häät kaikkineen on "meidän näköiset". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ki-vi Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Olen tehnyt sellaisia havaintoja, että melkein kaikki ns. ihanimmat hitaat ei todellakaan ole niitä rakkauslauluja.. Sonata Arctican Shamandalie on ehkä maailman kaunein Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liisa Kirjoitettu March 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2006 Jotenkin tuntuu, että suurin osa ihanalta tuntuvista hempeilybiiseistä kertoo jostain surkeasta erosta, katkerasta menetyksestä tai ruikutetaan muuten vain. Eli siis sävel olisi ihana, mutta sanat eivät sitten sovikaan ollenkaan. Esimerkiksi Wickholmin "Hukun" kuulostaa tosi kauniilta, mutta ei se tosiaankaan sanojensa puolesta ainakaan häätanssiksi sovi! : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stigmation Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 Me tanssimme kyllä häävalssin, mutta ainakaan artisti ei ole se perinteisin: Tätä valintaa ei ole vielä kiveen hakattu, mutta ainakin tällä hetkellä suunnitelmissamme on valssata Timo Rautiaisen (siis Trio Niskalaukauksesta) tulkisema Akselin ja Elinan häävalssi. Oikein kaunis kappale ja sopivan hidas ettei morsian hamosineen kompastu omiin töppösiinsä :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanssija Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 mä en tiä onks tää ollu vielä täällä, mut Moulin Rouge elokuvasta come what may..sopii hyvin häihin, ajattelin laittaa sen yhdeksi hitaaksi kun häävalssina on jo toinen. En pysty ikinä kuuntelemaan tuota nyyhkimättä, mun mies ei tykkää musikaali-tyyppisestä musiikista ja tuhahtelee aina näyttelijöille, jotka laulaa : Taitaa olla vaan mustasukkanen kun on hyvä laulamaan, mut hänen äänensä ei saa mua niin täpinöihin kun Evan Mc grerorin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanssija Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 vielä tuosta peukaloisten retkien tunnarista. Äiti kerto et eräissä häissä morsian ja sulhanen olivat todella pienikokoisia kummatkin ja kun tuo biisi pärähti soimaan niin yleisö oli alkanaut nauramaan ja taputtanut riemuissaan koko kappaleen ajan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiinau_79 Kirjoitettu March 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2006 Brian Adamsin Heaven on ollut mietinnässä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essy Kirjoitettu March 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2006 Häätanssi meillekin tulee. Mikään valssi-tyyppinen homma ei ole kummallekaan meille sopivaa ollenkaan. Elviksen Little Less Conversation on aika vahva ehdokas häätanssiksi. Se on aika rock, mutta sanat on hyvät ja meininki myös. Se on selvää, että jokunen vanhempi vieras kummeksuu, mutta so not, kunhan hyppy kulkee ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bride-06 Kirjoitettu March 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2006 Me ollaan myös ajateltu häätanssia tai pikemminkin pienimuotoista showta missä olis muutama eri tanssi tyyliin salsa, hidas, ehkä valssi, mut täytyy kattoo jos pääsee joskus sinne tanssikurssille asti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapuze Kirjoitettu March 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2006 "Valssaamme" lauantaina Hurriganesin I will stay-biisin tahdissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts