Gaiza Kirjoitettu November 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2004 Meitin laulu on Donkkareiden Hyvää yötä ja huomenta... Jos sulla kerran on, joku josta oikeesti välitätniin pidä siitä kii,älä usko kyynisiin lauseisiin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasuu Kirjoitettu November 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2004 En löytänyt noista häähidas ketjuista paljoakaan suomenkielisiä biisejä, joita on häähitaana soiteltu. Eli siis hidas joka tulee vaikka valssin sijaan.Joten ehdotelkaapa mikä voisi olla hyvä tai mitä olette itse käyttäneet! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanilja79 Kirjoitettu November 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2004 "Sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan..." On aika hyvä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ötökkä Kirjoitettu November 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2004 Riippuu kyllä siitä, mistä musiikista pidät.. Esim. Samuli Edelmann: "Tuhat yötä" tai Yö: "Kun kohdataan", nuo eivät olisi niin perinteisen melankolisia. Jälkimmäisessä on myös aika kivat sanat:*Kun kohdataan*Voinko tulla istumaansun pöytääs ihan hetkeks vaanMä tunnen yksinäisyydenmusta otteen saaneen,voinko olla hetkisensua tarvitsenSaanko pyytää tanssimaansua illan viimeisen hitaanMä tahdon yksinäisyydentaakse jäävän kuin päivän pilvisenKun puristan sua vasten lujempaavoin hetkeks unohtaamiten yksinäinen olen ollutkaanAnna munhetken tuntea kunrakastuuunohtuukaikki muuOn vain hetki tääkun syvälle katsotaansilmiin toisiaanluvataan:En jätä sua milloinkaanTämän laulun tahdon kestävän, niin kuin hetken tään läpi elämänVoinko tulla saattamaansua kotiin yöhön koleaanKuin nuoli läpi sydämenon kätes kosketushymys lämpöinenKun puristatmua vasten lujempaavoin hetkeks unohtaamiten yksinäinen olen ollutkaanAnna munhetken tuntea kunrakastuuunohtuukaikki muuOn vain hetki tääkun syvälle katsotaansilmiin toisiaanluvataan:En jätä sua milloinkaanTämän laulun tahdon kestävänniin kuin hetken tään läpi elämän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu November 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2004 Olisin kans ehdottanut Tauskin kappaletta Sinä vain, mutta muitakin kauniita on olemassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mytty Kirjoitettu November 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2004 Anna Erikson: Sinä sanoit sen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkuhirvio Kirjoitettu November 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2004 Tosta Robbie Williamsin Angels -biisistä: se on kuulemma nykyään Britannian suosituin kirkoissa soitettu hautajaiskappale. Mun mielestä enkelin voi kyllä ymmärtää olevan ihan se vierellä oleva oma kultakin eli jos itse tykkäätte, niin mun mielestä se on ainakin oikein hyvä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasuu Kirjoitettu December 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2004 Aivan ainutlaatuisen hauskat sanat löytyi Vicky Rostin ja Pate Mustajärven Paras Mulle biisistä.... tosin miten sen tanssahtelisi... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansu80 Kirjoitettu December 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2004 olisko samalla sanoja noihin biiseihin? Kun ei ainakaan mulla ole tietoa esim. noiden Erikssonin kappaleiden sanoista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasuu Kirjoitettu January 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2005 www.letssingit.com löytyy jotain...Mites Tauskin Rakastan Sua? Siinä on kauniit sanat, mutta onko kyseessä valssi... :-[ (*paljastaa tyhmyytensä*)... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Marian Kirjoitettu January 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2005 Aivan ainutlaatuisen hauskat sanat löytyi Vicky Rostin ja Pate Mustajärven Paras Mulle biisistä.... tosin miten sen tanssahtelisi... ;DJos joltain löytyy tämän biisin sanat, niin mielelläni lukisin!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nti kesäheinä Kirjoitettu January 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2005 Miten olisi J.Karjalaisen Mä olen sinun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasuu Kirjoitettu January 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2005 Nyt se löytyi!!Kuuntelin J Karjalaisen Mä olen Sinun ja itku meinasi tulla...Toinen hyvä vaihtoehto on Anna Eriksonin Kun Katsoit Minuun, mutta sen ystävät laulaa meille muutenkin... Tässä sanat ihan itse kuuntelemalla kirjoitettu, joten virheitä voi olla, tuossa jaottelussa ainakin!J Karjalainen : Mä olen sinunMä olen sinun,sinun enkä kenenkään muun.Mä olen sinun,sama mitä tapahtuu.Suistukoon tähdet,kauaksi radoiltaan.Mä olen sinun,nyt ja ainiaan.Tää ei oo unelmaa,satua kaukaisen maan.Mä sulta kaiken saan,sun kanssas mä kaiken jaan.Mä olen sinun,en tiedä varmempaa.Mä olen sinun,missä kuljetkaan.Auringon alla,alla polttavan kuun.Mä olen sinun,sinun enkä kenenkään muun.Tää ei oo unelmaa,satua kaukaisen maan.Mä sulta kaiken saan,sun kanssas mä kaiken jaan.Mä olen sinun.Mä olen sinun,kun kaikki unohtuu.Viimeiseen asti,sinun enkä kenenkään muun.Tää ei oo unelmaa,satua kaukaisen maan.Mä sulta kaiken saan,sun kanssas mä kaiken jaan. :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasuu Kirjoitettu January 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2005 Anna Eriksson : Kun Katsoit MinuunKun uni haparoivin sormin luomet yhteen sulattaatulet mieleen huolettomin askelinOn jälleen kesäyö ja rannan tuoksu tihkuu kuusamaahymyilet taas niin kuin silloinkinEn enää muista kasvojas tai mitä mulle sanoitkaanmutta muistan miten katsoitmiten sait mut hehkumaanKun katsoit minuunkaiken muun mä unohdinKun katsoit minuunvain sinun olla halusinKun katsoit minuunsytyin sylissäs ja paloinSilloin rakastaa sua aloinkun sä katsoit minuun hetken niinSaatan nähdä jälleen kuinka juokset mereen nauraenja kun käännyt valo saa sut säihkymäänSä olet nuori täynnä voimaa katsot minuun kutsuenen estele tuun syliis sykkiväänEn enää muista vuosiaoot tässä unen verran vainenkä kadu sitä koskaanmitä sinulta mä sainKun katsoit minuunkaiken muun mä unohdinKun katsoit minuunvain sinun olla halusinKun katsoit minuunsytyin sylissäs ja paloinSilloin rakastaa sua aloinkun sä katsoit minuun hetken niinEi mikään muu voi merkitäkään enempääsen katseen tuntu tuskin koskaan häviääKun katsoit minuunKun katsoit minuunkaiken muun mä unohdinKun katsoit minuunvain sinun olla halusinKun katsoit minuunsytyin sylissäs ja paloinSilloin rakastaa sua aloinkun sä katsoit minuun hetken niin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maijaK Kirjoitettu January 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2005 petri muncin jos sua ei oistauskin rakastan sua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jossu@ Kirjoitettu January 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2005 Yksi todella kiva ja häihin sopiva on myös Anna Hanskin: Minä tahdon sinut Näytä vanhat valokuvat, joisson sinua,sun hymyä, naurua, sun elämääkerro ootko tehnyt aina samaa tuhoaonko aina ihastuttu, aina sinuun rakastuttuMinä tahdon tietä kaiken sinusta sillä,minä tahdon, minä tahdon sinutMinä tahdon pommittaa sinua kysymyksillä,koska minä tahdon, minä tahdon sinutOotko tuntenut ennen tätä kipeääriemuna päivästä päiväänOotko kuiskannut ennen näitä sanojajonkun niihin hukuttanut, suudelmilla sekoittanutMinä tahdon tietää kaiken sinusta silläminä tahdon, minä tahdon sinutMinä tahdon pommittaa sua kysymyksillä,koska minä tahdon, minä tahdon sinutMä kuulen jokaisen sanan sun huuliltasnäen silmäsi likkeen, sanovoisko parempi muualla sun ollaootan mulle kertoisitkoootan mulle vastaisitkoMinä tahdon tietää kaiken sinusta silläminä tahdon, minä tahdon sinutMinä tahdon pommittaa sua kysymyksillä,koska minä tahdon, minä tahdon sinutMinä tahdon tietää kaiken sinusta silläminä tahdon, minä tahdon sinutMinä tahdon pommittaa sua kysymyksillä,koska minä tahdon, minä tahdon sinutOlen kerran nähnyt tanssittavan tämän kappaleen häätanssina ja voi että oli kaunista! Itku meinasi tulla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mooch Kirjoitettu January 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2005 Kaikista Kasvoistaby Anna ErikssonKun taas ilta vetää verhot eteen, etten eilistä mä nääKun varjot vajoavat veteen, katsees sydäntäni lämmittääNyt vasta ymmärrän mä miksi löytänyt en aiemmin Sitä suurta rakkautta vaikka etsinkinKaikki on nyt päivänselvää, kun sä olet lähelläni juuri näinKaikista kasvoista, kaikista katseista, etsin sinua sinua vain Kaikista kasvoista, käsistä, huulista, aina sinua sinua hainTyhjistä vuosista, tuulista, paljon kyyneleitä mä sainKaikista kasvoista, katseista, etsin sinua sinua vainKun aamu palaa paljaana ja sinut vielä vierelläni näänEn enää tahdo salaa sua rakastaa ja kiinni sinuun jäänSelkääsi hyväilen ja painan kasvot hiuksiis tuoksuviinKun suutelet mua veri syöksyy varpaisiin Olet maailmani, muuta kaipaa en Olet mitä tarvitsenKaikista kasvoista, kaikista katseista, etsin sinua sinua vain Kaikista kasvoista, käsistä, huulista, aina sinua sinua hainTyhjistä vuosista, tuulista, paljon kyyneleitä mä sainKaikista kasvoista, katseista, etsin sinua sinua vainKaikista kasvoista... Iiihana , miun uus suosikki... *huoh* : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivi@ Kirjoitettu February 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2005 Alku kaiken kauniin"Uskon yhteyteen, uskon ihmiseen, joka kanssas kestää kauemmin kuin huomiseen. Alku tää voi olla kaiken kauniin, alku johon koskaan loppua löydy ei..."Isäni laulaa tämän meille ja korvaamme näin häävalssin. Saattaa muutama nessu kostua... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest himpula Kirjoitettu February 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2005 Alku kaiken kauniin"Uskon yhteyteen, uskon ihmiseen, joka kanssas kestää kauemmin kuin huomiseen. Alku tää voi olla kaiken kauniin, alku johon koskaan loppua löydy ei..."Isäni laulaa tämän meille ja korvaamme näin häävalssin. Saattaa muutama nessu kostua...***Ihana. Kuka tätä esittää ja missä olis saatava koko biisin sanat?Tutulta jotenkin kyllä kuulostaa, mutta en saa päähäni esittäjää.Juuri tuli mieleen että olisko Tommi Läntisen? En ole kyllä varma. Kertokaa ken tietää ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shamrock Kirjoitettu February 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2005 Tuohan on Kirkan biisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mebu Kirjoitettu March 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2005 Tomi Metsäketo ja Johanna Kurkela: Tahdon tanssia kanssasiLainaus Tomi Metsäkedon sivuilta: Tahdon tanssia kanssasi(säv Tomi Aholainen san. Sinikka Svärd sov. Tomi Aholainen, Riku Niemi)Kappale on alunperin sävelletty Sinikka Svärdin tekstiin keväällä 2004, kappaleen säveltäjän häätilaisuutta varten. Tahdon tanssia kanssasi levytettiin loppukesästä 2004, ison ja nimekkään orkesterin kera, lopulta duettokappaleena lahjakkaan laulajattaren Johanna Kurkelan kanssa. Kappaleesta on tehty myös video.Voitte kuunnella kappaleen näytteen täältä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeria Kirjoitettu April 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2005 Meille tulee tod.näk taustamusaa, ei tanssia ollenkaan. Tanssi ei ole meidän juttu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Selleri6 Kirjoitettu April 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2005 Meillä sulho ei suostu tanssimaan, ei valssia eikä mitään muutakaan... Yritin suostutella aikani, että jos edes häähitaan, mutta kun ei niin ei. Ja sen verran täytyy senkin mielipidettä kunnioittaa, että jos ei halua tanssia, niin ei väkisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
19minna79 Kirjoitettu April 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2005 Meille tulee kanssa vain häähidas.. Kummisetä elokuvasta godfather theme, tosi suomalainenversio.. Puhu hiljaa rakkaudesta, laulettuna tietenkin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
19minna79 Kirjoitettu April 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2005 Meille tulee Kummisetä elokuvan tunnari..Speak softly love.Tosin suomalaisilla sanoilla.. Puhu hiljaa rakkaudesta, sen esittää mm. Fredi. Kun puhut rakkaudesta hiljaa kuiskaten,niin silloin läheisyytes tunnen lämpöisen.Kuin maailman mä omistan; vain tämän tunteen löytää harva ihminen.Yö harsollaan tummuvan maan saa purppuraan me kaksin vaan.Kun puhut hiljaa,taivas sen vain kuulla saa.En tiedä maailmassa mitään kauniimpaakuin hetki tää,se mieleen jää.Näin aivan hiljaa tahdon sua mä rakastaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts