Guest Tuuls22 Kirjoitettu August 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2006 meille saattaa tulla (jos missään vaiheessa tanssitaan/sulho suostuu/seurakunnan tila antaa luvan) kappaleeksi Poets of the Fallin uudelta carnival of rust-levyltä kappale All the Way...iihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristallihevonen Kirjoitettu September 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2006 Metallica, Nothing else matters se on niin ihana... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hapsuli Kirjoitettu September 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2006 Todella kaunis biisi ja kauniit sanat on Boris Gardinerin biisissä "I want to wake up with you"" I wanna wake up with you, I wanna be tehere when you open your eyes, I want you to be, the first thing I see, I wanna wake up with you" jne. Tosi ihana mun mielestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piipa84 Kirjoitettu September 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2006 Meillä tulee häävalssin sijasta häähidas ja biisinäFINLANDERS OIKEESTI...se on vaan niin hyvä<3Joka päivä kaikenaikaamietin onko tämä totta ollenkaanettä kanssastätä taikaa rakkauden me koetaanettä kantaa oikeastitämä tunne aina päivään huomiseenja taas hetkenihanastitunnen sydämeni lentoon lähteneenTahdon oikeesti olla sinunenkä vain leikisti rakastaakanssas oikeesti kokea kaikenmikä ollut on unelmaatahdon syliisi painaa päänitahdon lämpöösi nukahtaaolla kanssasi oikeesti onnellinensua oikeesti rakastaaUskonut en silloin ennenettä todellisen onnen löytäisinkun mä aina tullen mennen sitä juuri pakeninmutta nyt on kaikki toisinluotas lähteä mä koskaan tahdo enolet nainen suurenmoisinmulle lahjoitit sä aidon rakkauden(2x)Tahdon oikeesti olla sinunenkä leikisti rakastaakanssas oikeesti kokea kaikenmikä ollut on unelmaatahdon syliisi painaa päänitahdon lämpöösi nukahtaaolla kanssasi oikeesti onnellinensua oikeesti rakastaaOlla kanssasi oikeesti onellinensua oikeesti rakastaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elina N Kirjoitettu September 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2006 Aivan ihania ideoita teillä!! Me ollaan vähän kahden vaiheilla... Meille toisaalta kävisi hyvin Scorpionsin You and I:I lose control because of you babeI lose control when you look at me like thisthere's something in your eyes that is sayin' tonightI'm not a child anymore, life has opened the doorto a new exciting lifeI lose control when I'm close to you babeI lose control don't look at me like thisthere's something in your eyes, is this love at first sightlike a flower that grows, life just wants you to knowall the secrets of lifeIt's all written down in your lifelinesit's written down inside your heartYou and I just have a dreamto find our love a placewhere we can hide awayyou and I were just madeto love each other nowforever and a dayI lose control because of you babeI lose control when you look at me like thisthere's something in your eyes that is sayin' tonightI'm so curious for more just like never beforein my innocent lifeIt's all written down in your lifelinesit's written down inside your heartYou and I just have a dreamto find our love a placewhere we can hide awayyou and I were just madeto love each other nowforever and a dayTime stands stillwhen days of innocence are falling for the nightI love you girl I always willI swear I'm there for you till the day I'll dieIiiihana... Mutta toisaalta me ollaan molemmat aika vanhanaikaisia ja arvostetaan perinteisiä ja maanläheisiä asioita. Sitä ajatellen kävisi Miljoonasateen Silmitön talvi...Tulkoon vaan silmitön talvi,hyytyköön maa,Rakkauden riepuun me kietoudutaan.Tulkoon vaan silmitön talvi,järjetön sää,meitä ei kylmetä routa ja jää.Tämä on vain kertosäde, muutkin sanat käy hyvin (suurimmaksi osaksi ainakin). Ja mummotkin ymmärtäisivät viestin!! Olen kuullut myös, että jollakin oli häätanssina Popedan Tahdotko mut tosiaan... Ihan kiva idea, vähän huumoriakin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mipobrecorazon Kirjoitettu September 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2006 No valssihan se taitaa kuitenkin olla... mutta siis se tunnari Kummisedästä on harkinnassa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joko_vihdoin Kirjoitettu September 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2006 "Morsiuspari" on myös ihan hyvä kappale hieman hitaammalla tahdilla tanssittuna. Esittäjiä on ainakin A.Aallon Rytmiorkesteri. Se on sellainen iloinen keinuva valssin tapainen, mutta ihan erilainen. Löytyy muistaakseni joltain häämusiikkikokoelma-CD:ltä.Sanat (alusta) :Se keväällä kukkien kelloissa soi,sen sykkivät sydämet kuulla vain voi.Sen soinnut on tunteiden sinfoniaa,ja tanssiin se kutsuu nyt kaunehimpaan.Sen väri on niin kuin on aamuinen koi,ja auringon rakkauden taivaalle toi.Se tuulissa kuiskii tuon lupauksen,on hetki tää alkuna ikuisuuden.(Kertosäe)Vain sydän näin sydämen liekkeihin saa,ja liekkiä rakkauden vartioimaankäy enkeli, jota et silmin sä nää.Vain morsiuspari sen ymmärtää.Kun sydän näin sydämen omakseen saakuin satua on tää, mut oikeampaa.Saa prinsessa prinssin ja sinetiks sensuudelman hellimmän ja sormuksen.............Kauniit sanat!tv:AnsuOsaako joku auttaa...?! Mistä löytäisin tähän biisiin loputkin sanat ja sävelkin on hukassa?Mistä te löydätte häävalsseihin sanat ja osaatte valita juuri sen oikean satojen ja taas satojen biisien joukosta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peace frog Kirjoitettu September 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2006 Meille tulee luultavasti Lou Reedin Perfect Day. Se on vaan niin ihanan lämmin biisi.Lou ReedTransformer (1972)Perfect DayJust a perfect day,Drink Sangria in the park,And then later, when it gets dark,We go home.Just a perfect day,Feed animals in the zooThen later, a movie, too,And then home.Oh it's such a perfect day,I'm glad I spent it with you.Oh such a perfect day,You just keep me hanging on,You just keep me hanging on.Just a perfect day,Problems all left alone,Weekenders on our own.It's such fun.Just a perfect day,You made me forget myself.I thought I was someone else,Someone good.Oh it's such a perfect day,I'm glad I spent it with you.Oh such a perfect day,You just keep me hanging on,You just keep me hanging on.You're going to reap just what you sow,You're going to reap just what you sow,You're going to reap just what you sow,You're going to reap just what you sow... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koran_ Kirjoitettu September 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2006 Metallican Nothing else matters olis niin ihana.... Meidän biisi olis Peer Guntin Backseat muttakun se ei ole hidas ja kyllä vähän pitäis päästä nojailemaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi85 Kirjoitettu October 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2006 Meillä oli häävalssin sijasta häätanssina Hurriganesin I Will Stay, joka on ollut aina "meidän biisi" ja omiaan meille. I Will Stay on myös kaiverrettu molempien vihkisormuksiin päivämäärän kera I will stay by your side now and forever. I will always only be and love with you. Is it true when you say that you love me. And is it true that I'm the one. In the day we found together in the night I think of you. Is it true when you say that you love me. And is it true that I'm the one. I will phone your mother and ask her if I can marry you. I will stay by your side now and forever. I will always only be and love with you. Is it true when you say that you love me. And is it true that I'm the one.Tämä tulee varmaan olemaan meilläkin On ollut monta vuotta meijän kappale Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anki Kirjoitettu October 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2006 Meillä lähdettiin miettimään biisiä bändin kanssa ja kun meillä soitti aivan loistava The Saints ,joka soittaa 50-60 luvun musaa, päädyimme The Plattersin Only you-biisiin. Vaikka bändin soittama musa oli rajoitettu tuohon aikakauteen niin meno oli mahtava! Kaikki lapsista vaariin osaa twistata ja tanssilattia oli täynnä kokoajan. Suosittelen bändiä ja hääbiisiä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaana25 Kirjoitettu October 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2006 Meillä on biisilistalla vaihtoehtoja noin 15 kappaletta, ja varmaan lisää tulee... no vielä on aikaa karsia!! 7 vuoden yhteiselon aikana ei oo löytyny mitään semmosta ihanaa "meidän biisiä", mikä surettaa... Kaikilla muilla tuntuu olevan. :'( Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peace frog Kirjoitettu October 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2006 Jaana25 älä sure, ei meilläkään oo 7 vuoden aikana tullut mitään meidän biisiä. Onneks on kuitenkin paljo hyviä biisejä joista molemmat tykkää ja nythän on oiva tilaisuus tehdä se "meidän biisi". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toorie Kirjoitettu October 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2006 Nostellaanpa tätä keskustelua hieman! Me ei ehditä opetella valssia, joten vaihtoehdoksi jää hitaan tanssiminen. Haluttaisiin kuitenkin suomalainen kappale, jotta vanhuksetkin ymmärtäisivät laulun tarkoituksen. Onko muilla lisää ideoita suomalaisiin häähitaisiin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jii83 Kirjoitettu October 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2006 Mä haluan Gary Barlow'n "Forever Love"-biisin. Iiihana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi_B Kirjoitettu October 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2006 Oikeesti - FinlandersLauloin miehelleni häissämme.OikeestiJoka päivä kaikenaikaamietin onko tämä totta ollenkaanettä kanssas tätä taikaa rakkauden me koetaanettä kantaa oikeasti tämä tunneaina päivään huomiseenja taas hetken ihanastitunnen sydämeni lentoon lähteneen Tahdon oikeesti olla sinunenkä vain leikisti rakastaakanssas oikeesti kokea kaikenmikä ollut on unelmaatahdon syliisi painaa päänitahdon lämpöösi nukahtaaolla kanssasi oikeesti onnellinensua oikeesti rakastaa Uskonut en silloin ennenettä todellisen onnen löytäisinkun mä aina tullen mennen sitä juuri pakeninmutta nyt on kaikki toisinluotas lähteä mä koskaan tahdo enolet nainen suurenmoisin (aivan suurenmoinen)mulle lahjoitit sä aidon rakkaudenTahdon oikeesti olla sinun…sooloTahdon oikeesti olla sinun……olla kanssasi oikeesti onnellinen, sua oikeesti rakastaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heaven(Guest) Kirjoitettu October 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2006 Mietinnässä vielä tanssitaanko valssi vai hidas mutta varmaa on että jossain vaiheessa iltaa bändi soittaa Nothing's gonna change my love for you, joka sattuu olemaan meidän eka hidas Aivan ihana kappale!!! Bryan Adamsilla on myös ihania kappaleita joita pohditaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamsteri Kirjoitettu October 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2006 Joo tää "häävalssi" mietityttää meitäkin, kun haluttais suomalainen kappale, et vanhemmat sukulaisetkin ymmärtää sanat. Vanhoina Juice-faneina on vähän mietitty "Kaksoiselämää" -nimistä kappaletta. Mielipiteitä?!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tipi-lintu Kirjoitettu October 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2006 Eikö Mamban Saa Koskettaa olla vielä ehdotettu? Kaunis kappale, oli meillä samassa setissä häähitaamme kanssa...älä sanominä tiedänettet osaa elääilman hellyyttäolet niin kuin minäkinliekö sattumaaettä kohdattiinkatseet kertoo senen ole yksin nyt on tunne yhteinenja toiveetturhat toiveetovat yksitellenkaikki täyttyneetkun tulet lähemmäksija tartut käteenisä saat mut sukeltamaanyhä syvemmälle silmiisisaa koskettaaei voi vastustaajossain sielläpimeässätiedän että oletja kuunteletmuuttunutta hiljaisuuttaasioita joita ei voi ääneen sanoaja taaskun tulet kiinni minuun maailma alkaa alustakun saan olla lähelläsija palaa halustasaa koskettaa ei voi vastustaataas kun tulet kiinni minuun maailma alkaa alustakun saan olla lähelläsija palaa halustasaa koskettaaei voi vastustaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anskuli(Guest) Kirjoitettu October 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2006 Anna Eriksson : Kun Katsoit MinuunKun uni haparoivin sormin luomet yhteen sulattaatulet mieleen huolettomin askelinOn jälleen kesäyö ja rannan tuoksu tihkuu kuusamaahymyilet taas niin kuin silloinkinEn enää muista kasvojas tai mitä mulle sanoitkaanmutta muistan miten katsoitmiten sait mut hehkumaanKun katsoit minuunkaiken muun mä unohdinKun katsoit minuunvain sinun olla halusinKun katsoit minuunsytyin sylissäs ja paloinSilloin rakastaa sua aloinkun sä katsoit minuun hetken niinSaatan nähdä jälleen kuinka juokset mereen nauraenja kun käännyt valo saa sut säihkymäänSä olet nuori täynnä voimaa katsot minuun kutsuenen estele tuun syliis sykkiväänEn enää muista vuosiaoot tässä unen verran vainenkä kadu sitä koskaanmitä sinulta mä sainKun katsoit minuunkaiken muun mä unohdinKun katsoit minuunvain sinun olla halusinKun katsoit minuunsytyin sylissäs ja paloinSilloin rakastaa sua aloinkun sä katsoit minuun hetken niinEi mikään muu voi merkitäkään enempääsen katseen tuntu tuskin koskaan häviääKun katsoit minuunKun katsoit minuunkaiken muun mä unohdinKun katsoit minuunvain sinun olla halusinKun katsoit minuunsytyin sylissäs ja paloinSilloin rakastaa sua aloinkun sä katsoit minuun hetken niinPitäisköhän tännekin avautua tästä biisistä...? Monessa ketjussa tätä kappaletta on ehdotettu häihin, mutta minusta tämä kertoo entisestä/menetetystä rakkaudesta! (Nuo tummentamani kohdat etenkin...) :-? Ja joku taisi vielä olla kanssani samaa mieltä.No juu, ehkä mun pitää lopettaa asiasta vaahtoaminen, biisejähän voi tulkita niin monella eri tapaa.nim. Minä olen oikeassa, muut väärässä. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marjaana82 Kirjoitettu October 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2006 Meillä yhtenä vahvana ehdokkaana on Charliesin Tulit kanssani samaan uneen...Siinä on ihanat sanat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuli Kirjoitettu October 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2006 Meiän biisiksi tulee joko Romanssi (Toni Wirtasen laulamana) Tai Apulannan Hetki.Takorautaa levyltä löytyy muuten tosi nättejä rakkauslauluja uudempina versioina.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu November 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2006 J Karjalainen : Mä olen sinunMä olen sinun,sinun enkä kenenkään muun.Mä olen sinun,sama mitä tapahtuu.Suistukoon tähdet,kauaksi radoiltaan.Mä olen sinun,nyt ja ainiaan.jne.Tiedättehän, että tämän biisin Jii on kirjoittanut pojalleen, eikä kenellekään naiselle...? Ehkä se ei haittaa, mutta itse en valitsisi tätä sen jälkeen kun olen lukenut Jukan kommentit, mistä tämä biisi kertoo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toorie Kirjoitettu November 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2006 Samuli Edelmann - Sonetti 105Ei sokeutta ole rakkauteniei rakkaimpani jumalolento ei vaikka laulut kaikki ylistyksenivain yhtä palvoo yhtä jumaloioot kaunis aito hellä armaimpani niin tänään huomenna kuin ainiaansiks kolmeen tiivistän muut sanat kaikkijos niillä sinut ikuiseksi saan”oot kaunis aito hellä rakkaimpainmuut sanat niistä muunnelmia vainnuo kolme sanaa korvaa kaikki muutsä jumalhahmos kuvaksi ne sait”...toisto...Oot kaunis aito hellä rakkaimpanimuut sanat niistä muunnelmia vainnuo kolme kulkee usein erillänsäsun luotasi ne majan saman sai.Oih... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nilla-81 Kirjoitettu November 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2006 Jaana25 älä sure, ei meilläkään oo 7 vuoden aikana tullut mitään meidän biisiä. Onneks on kuitenkin paljo hyviä biisejä joista molemmat tykkää ja nythän on oiva tilaisuus tehdä se "meidän biisi". Ei meilläkään 9 vuoden jälkeen ole "meidän biisiä". Muistan toki meidän ensimmäinen hidas tanssi, mutta en ole koskaan ajatellut sitä "meidän biisinä" (ei oikein sovi meidän musiikkityyliin).Ongelmana meillä on musiikkimaku, joka on hevimusiikki (sulhasella rankempaa huutoheviä, itsellä miedompaa Rammstein tyylistä rockia). Niistä biiseistä ei kyllä oikein saa kauniista romanttista häätanssia. Enkä tietenkään halua että häissä soitetaan heviä!!Onneksi on vielä lähes kymmenen kuukautta aikaa löytää SE kappale! Ehkä joku Guns n' roses tai Metallica -biisi kelpaa sulhaselle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts