Guest talvimorsian Kirjoitettu June 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2011 Hei,olemme menossa naimisiin Helsingin käräjäoikeudessa, sillä emme saaneet maistraatista vihkijää haluamallemme päivälle. Onko joku muu vihitty käräjäoikeudessa? Kaikki tieto kiinnostaisi Millainen vihkitila on, pukeutuuko vihkijä esim. kaapuun, kestääkö tilaisuus sen saman 10min kuin maistraatissa?Olisi kiva osata vähän ennakoida Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kia Kirjoitettu June 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2011 Vihkitila on 5. kerroksessa, ihan kiva ja valoisa huone. Osa vihkijöistä pukeutuu kaapuun ja osa ei, tästä voi varmaan esittää myös toiveen ennakkoon. Kaavahan on ihan sama kuin maistraatissa, joten ei siinä ainakaan kauempaa mene - muutamassa minuutissahan se itse vihkiminen on ohi. Toki paperitöissä sitten saattaa kestää hetki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amanda_h Kirjoitettu August 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2011 Hei! Olen uusi täällä ja minuakin kiinnostaa ihan yleisesti tuo vihkiminen käräjäoikeudessa. Askarruttaa vain, että saako käräjäoikeuteen musiikkia? Naimisiin olisi tarkoitus mennä ensi kesänä, mutta suunnitellut on vielä alkuvaiheessa. Jos nyt ensin saataisiin vihkimispaikka päätettyä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu May 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2012 Itse sain varattua (jo nyt) ajan vihkimiseen Espoon Käräjäoikeuteen En jaksanut odottaa että pääsen vasta loka-marraskuussa varaamaan ajan maistraattiin kun juhlapaikkakin on varattu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts