morsian <3 2012 Kirjoitettu June 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2011 onko kenelläkään kokemuksia tästä liikkeestä? ei ole hintoja tai mitään nettisivuilla.Pitäisi mennä katsomaan jos sieltä löytyisi joku ihana mekko! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vässykkä Kirjoitettu June 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2011 Minulla olisi myynnissä 200 euron arvoinen lahjakortti Angelica Brides -liikkeeseen. Lahjakortti on voimassa tämän vuoden elokuun loppuun ja sitä voi käyttää morsiuspuvun hankintaan ko. liikkeestä. Myyn sen hintaan 99 e. Ota yhteyttä yksityisviestillä, jos kiinnostaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikku-Mansikka Kirjoitettu July 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2011 Voin antaa sellaisen neuvon, että mitään sieltä ei kannata tilata, mieluummin menee käymään liikkeessä. Itse tilasin heidän kauttaan tuotteen, jonka toimitus kesti tosi paljon pidempään kuin luvattiin ja lisäksi hinta oli korkeampi mitä piti. Eli ei kovin hyvä kuva jäänyt kyseisestä liikkeestä :/ Nettisivutkin ovat tosi epämääräiset, eikä tosiaan hintoja missään. Lisäksi liike on tosi pieni, joten suuri osa tuotteista pitää tilata... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Han-Marii Kirjoitettu July 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2011 Moikka moi! Minä olen käynyt kyseisessä liikkeessä sovittamassa pukuja ja sain positiivisen kuvan liikkeen henkilökunnasta. Liike ei ole ollut aukikaan vielä kovin pitkään (olisiko ollut auki joku reilu puol vuotta??) Minua autettiin mielellään ja kokeilin pukuja kaikessa rauhassa. Liike tosin on kovin pieni, mutta ovat ilmeisesti muuttamassa isompiin tiloihin syksyn aikana. Nettitilauksista mulla ei ole kokemusta. Saattaapi hyvin olla, että ostan pukuni heiltä kunhan nyt vielä katselen muualtakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennina Kirjoitettu August 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2011 Liike muutti tosiaan viime viikon keskiviikkona uusiin tiloihin. Vanhoissa liiketiloissa en koskaan käynytkään, mutta kävin nyt uudessa liikkeessä ja löysin itselleni puvun. Olin todella tyytyväinen asiakaspalveluun ja kaikki puvut olivat alennuksessa muuton takia, mikä oli tietysti iso plussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_ana_ Kirjoitettu September 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2011 Hei, minulla olisi myös 200€ arvoinen lahjakortti myynnissä liikkeeseen, jos joku on kiinostunut siltä puvun ostamaan myyn sen samaan hintaan kuin edellinenkin:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms Google Kirjoitettu November 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2011 Hipsheijaa! Mullakin 200€ lahjakortti myynnissä, hinnasta voidaan sopia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu June 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2012 Onko tuoreempia kokemuksia Salon Angelica Brides- kaupasta? Nettisivut nayttavat mielestani ainakin nyt ihan hyvilta. Eihan hintoja morsiuspukuliikkeiden sivuilla yleensa olekaan, mita nyt olen itse katsonut. Sivuilla sanotaan, etta Salon liike on outlet ja etta siella saa aina -30% alennusta! Kuulostaa aika hyvalta, ja siksi harkitsen tata liiketta Turun liikkeen sijaan. Mutta kokemuksi kaivataan, jotta osaan paattaa kannattaako sinne lahtea Turusta, jossa olen vain vahan aikaa kunnes palaan kotiin ulkomaille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts