-neeze- Kirjoitettu June 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2011 mä olen miettinyt pääni puhki tätä valssi asiaa,meillä siis häävalssina maijan ja jannen häävalssi. mutta mikä olisi sitten kiva ns. "vanhempien valssina", meillä äidit tanssii sulhasen kanssa sen puoliksi ja mun veli tanssittaa mua koko kappaleen ajan. kolmas valssi onkin sitten kaikille vapaa. muuten anna bändille lähes vapaat kädet musiikki valinnoissa,mutta tämä kakkosvalssi olisi kiva jos löytäisin itse jonkun mieleisen ja sanoiltaan ihanan. häävalssit on kaikki jotenkin niiiiin häävalsseja että olisi kiva jos se toinen olisi hieman erilainen..mutta suvivalssi nyt ainakin ehkä menisi jos en muuta keksi..EHDOTTAKAA IHMEESSÄ VALSSEJA, kaikki mahdolliset otetaan vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiVe Kirjoitettu June 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2011 mä olen miettinyt pääni puhki tätä valssi asiaa,meillä siis häävalssina maijan ja jannen häävalssi. mutta mikä olisi sitten kiva ns. "vanhempien valssina", meillä äidit tanssii sulhasen kanssa sen puoliksi ja mun veli tanssittaa mua koko kappaleen ajan. kolmas valssi onkin sitten kaikille vapaa. muuten anna bändille lähes vapaat kädet musiikki valinnoissa,mutta tämä kakkosvalssi olisi kiva jos löytäisin itse jonkun mieleisen ja sanoiltaan ihanan. häävalssit on kaikki jotenkin niiiiin häävalsseja että olisi kiva jos se toinen olisi hieman erilainen..mutta suvivalssi nyt ainakin ehkä menisi jos en muuta keksi..EHDOTTAKAA IHMEESSÄ VALSSEJA, kaikki mahdolliset otetaan vastaan Tässä muutama vaihtoehto:Kesä on rakkauden aikaaTahdonHäämuistojen valssiMinä rakastan suaSydän rakastaaOikean löytänyt oonTää päivä on teidän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts