Guest Haideken Kirjoitettu May 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2011 tein sitten kovalla vaivalla hääkutsuihin kauniit kirjekuoret ja tajusin vasta jälkeen päin, että olen kirjoittanut pariskuntien kuoriin ensin miehen nimen ja sitten vasta naisen:/ Onko tämä niin iso moka, että pitäis repiä kuoret ja tehdä uudet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elly Kirjoitettu May 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2011 Käsittääkseni kuoreen tulisi laittaa nimet siten, että ensin mainitaan ns. ensisijaisen kutsuttavan nimi, sitten puolisonsa. Sukupuolella ei siis ole väliä. Jos pariskunnan puoliskot ovat keskenään "tasavertaisia" (l. kutsuisitte molemmat, vaikka eivät seurustelisi keskenään), ei nimien järjestyksellä ole väliä.Minun mielestä ei kuitenkaan ole niin iso moka että pitäisi kuoret uusia, jokainen vierashan näkee vain oman kutsunsa, ja harva sitä kuorta niin tarkkaan syynää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiida- Kirjoitettu May 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2011 (muokattu) MÄ en edes ajatellu tollasta, laitoin vaan niiden nimet ketä kutsutaan Ensin vanhemmat ja sitten lapset!Mun mielestä se on ihan sama kenen nimi siinä on ekana Muokattu: May 31, 2011, käyttäjä: iiida- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SisterRay Kirjoitettu June 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2011 Tuskin tolla nyt nykypaivana on kenellekaan mitaan valia. En mie ainakaan miettinyt mitaan tommosia kun kutsuja laitoin. Mie luulen, etta ainkaan miun tuttava ja kaveripiirissa kukaan ei edes tieda tommosista etikettisaannoista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts