Pitsu Kirjoitettu May 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2011 HeiAjattelin nyt kysyä ihan uteliaisuuttani, että kenen kuuluu maksaa majoittuneiden lasku?Onko väärin laittaa majoitusta halukkaan maksamaan majoitus+aamupala vai kuuluuko se häiden järjestäjille?Paikat toki saa varattua, mutta jäi tosiaan mietityttämään kuka ne kustantaa..Kiitoksia vastanneille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neitokieli Kirjoitettu May 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2011 Minun mielestä vieraat maksavat itse! Lähihotellista voisi kysyä ehkä jotain tarjousta tai katsoa muutaman eri majoitusvaihtoehdon valmiiksi, myös jonkun mahdollisimman halvan. Jos minun häävieraani eivät olisi valmiita maksamaan penniäkään majoituksesta häideni takia, miettisin kyllä että ovatko he sitten sen kutsun ansainneet... Omiin häihini tulee vain läheisimpiä ihmisiä, joten siksi varmaan näin ehdoton asenne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woodwoman Kirjoitettu May 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2011 Hyvin harvassa ovat sellaiset häät, joissa hääpari kustantaa vieraiden majoituksen. Sellaisistakin tapauksista olen kuullut (oikeastaan vain tällä palstalla jossain topikissa), mutta en yksissäkään moisissa itse ollut. Joten -> ei oikein voi sanoa, että niihin kustannuksiin osallistumatta jättäminen olisi jotenkin väärin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitsu Kirjoitettu May 20, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2011 Selvä homma! Niin vähän ajattelinkin. Kiitoksia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu May 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2011 Minun mielestä vieraat maksavat itse! Lähihotellista voisi kysyä ehkä jotain tarjousta tai katsoa muutaman eri majoitusvaihtoehdon valmiiksi, myös jonkun mahdollisimman halvan. Jos minun häävieraani eivät olisi valmiita maksamaan penniäkään majoituksesta häideni takia, miettisin kyllä että ovatko he sitten sen kutsun ansainneet... Omiin häihini tulee vain läheisimpiä ihmisiä, joten siksi varmaan näin ehdoton asenne.Ihan samoilla linjoilla olen.Eli jos majoitus on mielestäni liian kallis maksettavaksi häävieraana, voi jo kyseinalaistaa koenko ko. henkilöitä sitten kovin läheisiksi eli miksi häihin olen ylipäätään menossa... (OT: Tietenkin jos on perhettä, niin summa saattaa nousta aika korkeaksi vaikka häihin haluaisikin..)Vieraana olen varautunut maksamaan omat majoituskuluni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nigge Kirjoitettu July 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2011 Meillä myös vieraat maksaa itse majoituksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaizu Kirjoitettu December 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2011 Meilläkin vieraat maksavat majoitus kustanukset itse.. Laitamme hääinfoon muutamia vaihtoehtoja mistä majoitusta voi kysellä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts