Sini-S Kirjoitettu January 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2009 Polttarit vietetty, ja kiva huomata näin jälkikäteen, etten ole ihan yksinäni "erilaisten polttareideni" kanssa...Yhteensä meitä oli päivän mittaan mukana 13, mistä 4 oli mies-puoleisia. Kavereistni on aina ollut iso osa poikia, joten en osannut edes ajatella polttareita ilman heitä, se olisi ollut sama kun joulu ilman lahjoja!Kasoni ja siskoni olivat järjestäneet ohjelman niin, ettei se ollut mitään "sukupuoli-ohjelmaa" - Ensin keilattiin, syötiin, käytiin tanssitunnilla, saunottiin (tietysti kylläkin kahdessa vuorossa) ja sitten vietettiin ihan vaan kivaa iltaa hyvien ystävien kanssa juoden ja napostellen, kunes oi aika lähteä baariin =)Päivä oli aivan ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ukkelimiäs Kirjoitettu February 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2009 Vaikka hän on ihan miehinen mies, hän viihtyy kyllä juhlimassa porukassa, jossa kaikki muut on naisia.Tää on paras, harvoinhan heterot viihtyy naisten seurassa:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruusunlehti Kirjoitettu February 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2009 Minulla on yksi hyvä miespuolinen ystävä, jonka haluaisin omiin polttareihini. Olen itseasiassa aina miettinyt, että mitenköhän saisin hänet mukaan, kun hän ei ole nainen... Ihanaa huomata, että eipäs se olekaan niin outo juttu, että polttareihin osallistuu molempia sukupuolia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maikkeli Kirjoitettu February 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2009 Mulla on yksi kaasoista mies, joten hän tietenkin tulee polttareihini. En kyllä tiedä vielä kutsunko muita miespuolisia kavereita mukaan. Ainakin muutama ystäväpariskunta olisi kiva kutsua "kokonaan". Sulhasen polttareista taas mietimme, että kun sulhasellani on kaksi naispuolista bestmania, he olisivat ainoat naiset ja muut kaverit olisi miehiä. Katsotaan nyt, mitä sulhaseni haluaa. Itse haluaisin sellaista ohjelmaa että nämä pari miespuolista ystävääni viihtyisivät hyvin joten kiva että mieskaasoni ne suunnittelee - heillä oli jo kokous yli puoli vuotta ennen häitä. Mutta sulhaseni taas halunnee "miehistä menoa", ja nämä naisbestmanit osaavat kyllä "miehistyä" yhdeksi illaksi sen verran että meno voi olla poikaporukkamaisen villiä (tämä on helppo uskoa kun katsoo näiden naisten meininkiä yleensä, hih). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
grey Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Yksi parhaista ystävistäni on mies, mutta hän on kyllä kauttani ystävystynyt myös kummppanini kanssa, joten päädyttiin, että hän osallistuisi "miesten polttareihin", osaksi sen vuoksi että hän ei mitenkään erityisesti viihdy kaikkien naiskavereideni kanssa, enkä usko että hän olisi polttareissani hemmottelun keskellä juuri viihtynyt. Juhlitaan sitte häissä yhdessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hilda siviä Kirjoitettu February 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2009 saunottiin (tietysti kylläkin kahdessa vuorossa)Kyllä mä saunon miespuoleisten kavereitteni kanssa ihan samalla vuorolla. Jotenkin pöyristyttää, miten joku voi edes ajatella, että siinä olisi mitään outoa. Sauna kuuluu suomalaiseen perinteeseen ja aina on miehet ja naiset saunoneet ihan nakuna yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeepukka Kirjoitettu April 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2011 En löytänyt ketjua aiheesta, mutta tuntuu siltä, että naisten polttareissa on vain naisia ja miesten polttareissa vain miehiä? Miksi?Minulla on hyvinä ystävinä myös miehiä ja haluan ehdottomasti, että heidät kutsutaan minun polttareihin eikä miehen. Eiväthän he ole mieheni ystäviä, vaan minun. Eli onko ihan normikäytäntö, että järjestäjä (minulla ei ole kaasoa, mutta ystävä järkkää polttareita) kutsuu myös miespuoliset ystävät polttareihin? Vao onko kaikikkien naisten kaikki kaverit vain naisia? Siltä jokus tuntuu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woodwoman Kirjoitettu April 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2011 Mä en joskus aina ymmärrä, miksi ihmiset tekee hirveän ison ongelman sellaisista jutuista, jotka on ihan täysin itse päätettävissä. Kuka helvetti ketään nyt kieltää ottamasta miespuolisia kavereita mukaan polttareihin? Useimmiten vaikuttaa tosiaan olevan niin, että ne menee tyttö-/poikaporukalla, mutta oletan kyseessä olevan jokaisen kaveripiiristä ne parhaimmat tai muuten vaan mieluisammat kutsuttavat (usein varmaan siten samaa sukupuolta). Kyllä mulle tulee ainakin yksi miespuolinen kaveri paikalle, varmaan jopa yhdeksi pääjärjestäjistä. En ole ajatellut, että tässä nyt sinänsä mitään ihmeellistä olisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunetti Kirjoitettu April 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2011 Kuten Woodwoman sanoi, jokainen tehkööt miten haluaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
klik Kirjoitettu April 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2011 ^^ Aivan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wayne Kirjoitettu April 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2011 Omissa polttareissani oli myös miespuolisia ystäviä ja kaikilla oli kivaa. Eli jokainen tyylillään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mev Kirjoitettu June 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2011 Minulla ja miehelläni on paljon yhteisiä kavereita ja ystävämme olivat keksineet hauskan idean, että polttarimme yhdistyivät yhdessä vaiheessa iltaa pariksi tunniksi hauskan tekemisen merkeissä, jonka jälkeen jatkoimme jälleen eri suuntiin. Mielestäni loistava idea! Olisi ollut harmi, ettei olisi nähnyt miespuolisia ystäviä ollenkaan ja toisaalta olisi tuntunut hassulta, jos miehet olisivat osallistuneet "tyttöhömppään" niin kuin morsiussaunaan jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiltu13 Kirjoitettu January 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2012 Itse olin morsiamen polttareissa, jotka piti sulhasen kaverit. 2 miespuolista ja 1 naispuolinen ja oikeen hauskaa oli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aalo Kirjoitettu January 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2012 Minulle on tulossa yksi mies polttareihini, sen verran kaason kanssa ollaan puhuttu Tämä mies on yksi rakkaimmista ystävistäni ja vietetään paljon aikaa yhdessä, joten en olisi osannut kuvitella polttareitani ilman häntä.On myös mieheni kaveri, mutta ilmiselvästi "kuuluu" mun polttareihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebsu Kirjoitettu January 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2012 Minullekin on tulossa yksi miespuolinen osallistuja polttareihin, muuten meitä on 6 naista lisäksi. Onneksi tämä mies viihtyy paremminkin juuri naisten seurassa, tosin olen kuullut juttuja siitä, että polttariseurueemme yhdistyvät illan aikana, sillä meillä on samana päivänä polttarit, koska suurin osa porukasta tulee muilta paikkakunnilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu March 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2012 minä en tiedä tulevista polttareistani mitään, en edes ketä on kutsuttu. Mutta minulle ei sillain ole väliä ketä sinne kutsutaan. Kunhan ei nyt olisi vanhempiamme yms "aikuisiaaikuisia" sukulaisia. kaveriporukassa sitä kuitenkin miettii vähemmän mitä tulee tehtyä, kun taas vanhempien nähden sitä auttamattakin miettii käyttäytymistä vähän. Tai ainakin näin minulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest onnellinen Kirjoitettu May 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2012 Minusta olisi suorastaan ahdistavaa viettää polttareita pelkästään tyttöporukalla. En ole ollenkaan "prinsessatyyppiä" ja minusta on hauskempaa pelata jääkiekkoa miespuolisten kaverien kanssa kuin viettää jotain kasvonaamio-iltaa tyttöjen kesken. Kaasokin tiesi tämän ja kysyikin minulta, saako kolmijalkaisiakin kutsua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutri Kirjoitettu June 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2012 Miulla muutama läheinen miespuolinen kaveri ja toivon että olisivat polttareissa, mut sehän on kaasojen päätettävissä.. Kyllä miun mielestä voi hyvin olla miespuolisia kavereita naisen polttareissa ja toisin päin, eikös se oo kaveriporukan kanssa vietettävä tapahtuma..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naani Kirjoitettu June 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2012 Mulla ja miehellä on käytännössä yhteinen kaveriporukka, joten luontevasti menee jako niin, että miespuoliset kaverit juhlii miehen kanssa ja minä sitten naisten kesken yhtään sellasta miespuolista ei oo tulossa, että ois vaan mun kaveri tai toisin päin. Pääsen onneksi kuitenkin juhlimaan myös miespuolisten kanssa sitten häissä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts