Norppaaa Kirjoitettu March 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2011 Hei morsiot ja rouvat!Kertokaa kokemuksenne Isabel de Mestre:n hääpuvuista, risut ja ruusut, merkkiä myyvät tai vuokraavat liikkeet jne jne...Kuvankauniita pukuja, mutta itsellä ei vielä kokemusta, miltä ne päällä tuntuvat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norppaaa Kirjoitettu April 18, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2011 Eikö edes yhtä kokemusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tintti Kirjoitettu May 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2011 Heippa!Mulle on tulossa Isabel de Mestren puku, joten kokemusta siitä on tasan sen ensimmäisen kokeilukerran verran! Mutta ihana se oli, toinen puku jota eläissäni sovitin ja se oli siinä! Näytti täydelliseltä vaikka sovituspuku olikin paria numeroa liian iso ja sitä jouduttiin kuromaan vähän sieltä sun täältä. Tässä jännityksellä odotellaan sen oman puvun saapumista ja muokkailujen aloittamista.. Valitettavasti en siis ainakaan vielä osaa sen enempää siitä sanoa. Puku tilattiin helmikuun alussa joten en enää oikein edes muista mitään materiaalijuttuja tms. Eiköhän tuo kohta jo tule! Niin ja ostin puvun Kotkasta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest isabel Kirjoitettu July 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2011 Mulle tulee kans isabel de mestren puku.. on erittäin kaunis ja muutoksia ei tarvi paljoa tehdä. Täältä löytyy jälleenmyyjät, myös Suomalaiset: http://www.isabeldemestre.de/HAENDLER.99.0.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norppaaa Kirjoitettu July 12, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2011 Moi..Uteliaisuuttani kysyn, millainen puku sinulle tulossa? Itse päädyin sitten kuitenkin Lillyyn, se on niin kaunis jopa minun päälläni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest isabel Kirjoitettu July 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2011 http://www.isabeldemestre.de/Moderne_Klassik.116+M56957492777.0.html?&cHash=d818ea532etämä tulee.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts