Guest River Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 Olen lähdössä keväällä Berliiniin ja mielessä olisi muutama Tiffanyn valmistama ranne ja korvakoru malli. Onko kenelläkään tietoja ko,valmistajan korujen laadusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 (muokattu) Ainakin mun mielestäni Tiffanyn korut ovat erittäin laadukkaita. Mulla on niin ranne- kuin kaulakorujakin ko. merkiltä hopeisena. Lisäksi kihlani ja vihkini ovat Tiffanyn platinaisia timanttisormuksia. Muokattu: March 27, 2011, käyttäjä: Shiraz Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyasintti Kirjoitettu March 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2011 Samaa mieltä Shirazin kanssa, Tiffanyn korut ovat todella laadukkaita ja kauniita. Mulla on tosin kokemusta lähinnä platinaisista koruista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakulmala Kirjoitettu March 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2011 Tiffany&Co. on erittäin laadukas ja arvostettu merkki - Jenkeissä se on varmasti tunnetuin ja perinteikkäin jalokivikorualan yritys. Tiffanyn vaaleansiniset korulaatikot ovat siellä ihan käsite :-) Olethan varmasti myös kuullut Hepburnin leffasta "Breakfast at Tiffany's"...? Siinä neitonen kävi aina ihastelemassajuurikin Tiffany&Co.:n ihanaakin ihanampia timanttisormuksia...Eli siis parempaa tuskin voit löytää (jos et Cartierilla aio vierailla) - toki hinnatkin ovat aika kalliita (niissä on vähänsitä "Tiffany-lisää"), mutta eipä sitä tuollaista arvosormusta mistään alesta ostetakaan... :-) Oon itse ostanut useita hopeakoruja Tiffanyltä - sekä New Yorkista että niiden verkkokaupasta - ja ne on ihania!!Eikä varmaan tarvi erikseen mainita että myös laadukkaita. Valitettavasti Tiffanyn timantteihin mulla ei ole ollut vielä varaa... :-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu March 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2011 (muokattu) ^Kyllä varmasti "parempaa" löytyy, mutta silloin toki hintaakin tulee lisää. edit: Voisin vielä korjata viestiäni, että toki se riippuu täysin sormuksen kantajan tyylistä, että mitä haluaa ja onko Tiffany silloin se paras vaihtoehto. Muokattu: March 31, 2011, käyttäjä: rockon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts