Guest morsian11 Kirjoitettu March 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2011 Hei!Onko kellään kokemuksia meikkaaja Johanna Marjomaasta eli Pinksusta? Tekeekö hyvää jälkeä? Onko luotettava tyyppi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aatu Kirjoitettu March 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2011 olen nähnyt hänen työnjälkeä ja on hyvää jälkeä. Tekee mulle häämeikin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aatu Kirjoitettu July 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2011 Nyt kun häämeikki on tehty voin kertoa oman kokemukseni.Pinksu tuli Turkuun Espoosta tekemään häämeikkini, kaasoille meikit ja äidille ja anopille sekä yhdelle ystävälleni. Kaikki meikit olivat loistavia ja Pinksu on todella mukava ja ystävällinen. Häneen voi todella luottaa ja jälki on loistavaa. Meillä sattui todellinen hellepäivä +30 hääpäiväksi ja meikki pysyi iltaan asti hyvin, vaikka hiki virtasi. Voin suositella tätä meikkaajaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vierailija Kirjoitettu July 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2011 Minä suosittelen myös parin vuoden takaisella kokemuksella. Meikistä tuli juuri sellainen kuin toivoin ja se pysyi kauniina. Erityismaininta siitä, että myös jättimäinen stressifinni saatiin piiloon ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
<A> Kirjoitettu July 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2011 Pk-seudullako hän vaikuttaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jippo Kirjoitettu July 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2011 Johannan kotisivutJohanna Pinksu Marjomaa Laita Johannalle viestiä ja kysy missä vaikuttaa? meikkaajat kyllä liikkuvat keikoille ympäri Suomea, jos sattuu kalenteriin sopimaan.Olen kuullut paljon hyvää palautetta. Ihanaa kesää sinulle!/ jippo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumiellen Kirjoitettu July 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2011 Suosittelen lämpimästi. Tosiaan todella kestävä ja siisti meikki. Ja ihanan positiivinen ihminen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts