Guest Henna Kirjoitettu March 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2011 Tietääkö kukaan muita, jotka myyvät Tomy Mariagen pukuja, kuin Kaunis morsian ja Muotitalo Tyynelä Tampereella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
July11Bride Kirjoitettu March 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2011 Luin joltain keskustelupalstalta että Tallinnassa, SaloCenterissä myydään Tomy Mariagen pukuja (joku oli ostanut). Olin löytänyt mallin jonka haluan, joten soitin sinne ja sainkin todella hyvää palvelua suomeksi. Heillä ei ollut enää minun kokoani jäljellä. Olisin muuten varmaan lähtenyt hakemaan sieltä, sillä sanoivat hinnan puolta halvemmaksi. Ostin omani sitten Kaunis Morsian-liikkeestä, muttei harmita yhtään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henna Kirjoitettu March 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2011 Joo olen tiedustellut myös sieltä, mutta heillä ei ollut enää haluamaani pukua ja he eivät pystyneet sitä enää tilaamaan :/ Saanko udella minkä Tomy Mariagen puvun ostit? Jouduitko tilaamaan vai oliko se liikkeessä valmiiksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
July11Bride Kirjoitettu March 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2011 Sama juttu, minunkaan pukuani eivät saaneet tilattua. Ostamani puku on malli Glory ja se oli liikkeessä. Mikä malli sinulla kiikarissa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henna Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 Ovale tai Opaline ovat vuoden 2010 mallistoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
canneloni Kirjoitettu July 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2011 Sama juttu, minunkaan pukuani eivät saaneet tilattua. Ostamani puku on malli Glory ja se oli liikkeessä. Mikä malli sinulla kiikarissa?hei, olitko aikeissa myydä pukusi häiden jälkeen? olisin mahdollisesdti kiinnostunut juuri tuosta glorystä. onko se kokoa 38? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts