Haiku Kirjoitettu March 6, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2015 Minulla oli vähän kiire puvun hankkimisen kanssa, joten ostin pukuni jo toisesta liikkeestä. Itse puku on juuri se oikea, mutta jäi harmittamaan, kun en sovittanut useampaa ja käynyt useammassa liikkeessä. Aika ihania ne mekot on, eikä sellaisia saa useasti päällensä, joten olisi kannattanut nauttia sovittelusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vadelmainen2015 Kirjoitettu March 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2015 Kävin yhdessä hääpukuliikkeessä, jossa sovitin kahta pukua. The Puvuksi valikoitui puku, jonka bongasin ensimmäisenä ja jota myös ensimmäisenä sovitin. Toinen puku, niin kaunis kuin olikin, ei kuitenkaan näyttänyt päälläni yhtään niin hyvältä kuin se ensimmäiseksi kokeilemani puku, joten päädyin sitä ekaa sovittamaan vielä kertaalleen. Päätös oli helppo, nyt vain odotellaan että nyöritykset valmistuu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu March 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2015 Ehkä reilu kymmenen. Ekassa liikkeessä kokeilin neljää (koska merenneito ei vaan mennyt päälle vaikka kuinka kiskottiin, myyjä ei mua uskonut) ja löysin the dressin. Myöhemmin kävin, köh, vielä varmistussovittelemassa toisessa liikkeessä ehkä kuutta (seitsemää?) pukua kun oma oli jo ostettu (älkää kivittäkö mua...). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti R Kirjoitettu May 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2015 En sovittanut, vaan tilasin netistä. Vähänhän se oli jännä, sopiiko malli itselle ja millainen mekko sieltä ylipäätään tulee. Olin kuitenkin tosi tyytyväinen mekkoon ja sopi juhliimme juuri täydellisesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYC 151015 Kirjoitettu September 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2015 Kolmea Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleonore Kirjoitettu September 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2015 The pukuani ennen kävin ainoastaan yhdessä eri liikkeessä. Siellä taisin sovittaa 7 pukua, mistään en oikeen pitänyt. Sitten tulin liikkeeseen, tämä oli toinen puku mitä sovitin. Tykkäsin todella, äiti ja kaasokin olivat sitä mieltä että TOI! Meillä oli vielä siinä aikaa yhdessä, joten tuon jälkeen menin pikana toiseen liikkeeseen kokeilemaan noin 5 pukua lisää, jotka olivat karmeita. Eivät istuneet yhtään vaikka rekissä näyttivät hienoilta. Sillon päätin että toi puku on varmaankin se "The puku". Palasin muutaman kkn tauon jälkeen sovittamaan uudelleen lempipukuani ja tilasin sen samalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessukka Kirjoitettu September 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2015 Olin yksin sovittamassa, en saanut ketään kaveriksi kokeilemaan. Ekan puvun kanssa tuli tunne et tää se vois olla, yhteensä sovitin 10 pukua. Eka oli paras ja sen sitten otin. Vähän mietityttää oliko oikea vaihtoehto kun ei ollut ketään sanomassa mielipidettä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts