Kissukka Kirjoitettu February 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2011 Ääni ehdottomasti pitsikutsulle. Mun mielestä olis ihanan vintage-henkinen juuri mustavalkoisena tai täysin valkoisena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu February 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2011 Ensimmäinen pitsikutsu tosi hieno! Ääni sille Mun mielestä kutsun ei välttämättä tarvi olla teemavärien mukainen. Mä en ainakaan aikaisemmin ole ajatellut sitä hääkutsun saadessani, et se liittyis jotenkin itse juhlan koristeluihin tms.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantelle Kirjoitettu February 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2011 Pitsikutsulle ääni täältäkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azzay Kirjoitettu February 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2011 Kauniita ovat molemmat! Kysyit, pitäisikö pitsikortin "Kutsu" muuttaa kultaiseksi. Minun mielestäni kyllä, jos kortin pohja pysyy valkoisena. Jos korttipohja on esim. kultainen, niin sitten en enää osaa sanoa, olisko musta vai valkoinen teksti parempi.Piste kuitenkin pitsiselle kortille.Ja kiitos korttilinkeistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gadian Kirjoitettu March 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2011 Äänestän pitsikorttia!Teemaväreihin tuunaisin kerman/beigenvärisellä korttipohjalla, johon valkoinen pitsi ja kultainen nauha. Sitten teksti voisi olla ruskea tai kultainen. (Noista inspiskuvista se vino pitsi oli muuten aivan loistava!) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu March 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2011 Mä äänestän pitsi-kutsua. Kaunis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-tirppa- Kirjoitettu March 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2011 Ääni pitsikortille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tiipa Kirjoitettu May 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2011 Ehdotan paljon kortteja askarrelleena että kokeile ihan sitä leikattavaa kaks puoleista tarra-arkkia. Tiimarista sai ainakin metri tavarana. Näin pitsi olisi joka puolelta tasaseen kiinni pohjassa ja ei pääsisi rispaantumaan herkästi. Vai millä olet suunitellut tuon pitsin ja nauhan kiinnitettävän?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deni Kirjoitettu June 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2011 Toka kortti saa mun ääneni on todella kaunis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mabu Kirjoitettu June 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2011 Pitsikortille ääni täältäkin! Upean näköinen ja itelläkin nyt muhii samantyylinen korttiajatus päässä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts