minttu-71 Kirjoitettu February 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2011 Haluaisin Kirkkoon ystäväni laulamaan jonkin kauniin häälaulun. Nyt en kuitenkaan pääse puusta pitkään ja apu olisi tarpeen...Eli olen kyllä löytänyt erinäisiä listoja sopivista lauluista esim J.Portaankorvan Enkelin Rukous... mutta haluaisin myös kulla jostakin tämän kappaleen tai jos jollain olisi ehdotuksia vastaavista koskettavista lauluista.Nuotit ja sanat tarvitaan sit tietty kanssa kun sopiva löytyy...Kiitos avustanne jo etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu February 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2011 Enkelin rukous on levylläni Rakkauden liekki. Siinä on myös häihin sopivia lauluja Tänä aamuna aurinko nousi, Rakkauden liekki, Rakkaus on lahja Jumalan ja Olkoon ylläsi kirkas taivas.Enkelin rukousta ei ole levyttänyt muut, kuin minä Levyä myyn itse, joten laitapa viestiä maililla, jos kiinnostaa levy ostaa.mirja.poikkeus ät pp.inet.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mai Kirjoitettu February 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2011 itse ehottaisin johanna kurkela- rakkauslaulu. Erittäin kaunis biisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts