poppispop Kirjoitettu July 31, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2014 (muokattu) ^ ooh... Ihana!Mun alkuperäinen kihla on jo romukopassa n. 3 mm paksu hopeasormus, ostettiin tilalle myöhemmin toi kaareva sormus. Alkuperäistä kihlaa merkkamaan ostettii vastaava sormus mutta keltakultaisena siis n. 3 mm paksu sileä rinkula oikeeseen nimettömään.Hirveen huono kuva ja iso mutta antaa olla... Muokattu: July 31, 2014, käyttäjä: poppispop Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golden Eagle Kirjoitettu August 25, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2014 Susannai on kyllä nätti! Alkuperäiselle kihlalleni kävi onnettomuus Tästä uudesta halusin ihan erilaisen. Iiduli 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janique Kirjoitettu August 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2014 Golden Eagle, sinun uusi kihlasi on aivan mieletön! Saisinko udella tarkempia speksejä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golden Eagle Kirjoitettu August 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2014 Janique kiitos No sen huomaat että on valkokultainen(14k) flakka. Reunat nostettu ylemmäs, ettei ole niin "irtonainen" tuo timanttiosio ja kultaseppä jätti ihanasti tuollaiset koristeelliset kolot tuonne Keskellä 0,30 ct:n briljantti laadulla TW/VS2 (ja kuulemma erittäin hyvällä hionnalla sekä GIA:n kansainvälisellä laatutodistuksella). Vieressä kummallakin puolella 0,10 ct ja 0,05 ct briljantit. Istukoista tekivät sirommat kuin mallisormuksessa oli ja tasaiset, jotta saadaan vihki(t) viereen. Tulee molemmille puolille siis pienet puoliallianssit vihkeiksi (tai vihki+huomenlahja, miten sen haluaa selitellä ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susannai Kirjoitettu September 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2014 ^Oi ompa ihana sormus! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannuli22 Kirjoitettu September 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2014 (muokattu) Tässä minun Muokattu: September 17, 2014, käyttäjä: Sannuli22 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sofiala Kirjoitettu September 22, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2014 (muokattu) Tässäpä tämä Muokattu: September 22, 2014, käyttäjä: sofiala Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppispop Kirjoitettu September 22, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2014 Ooh täällä on kyllä kaikilla niin ihania sormuksia! Hirveesti tekis mieli ostaa uusi vihki....etenki ku 2 vuoden pääatä ollaan oltu yht. 10 v yhdessä, eikä nää teidän ihanuudet kyllä helpota yhtään mun himoa lähteä sormuskaupoille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EskimoBride Kirjoitettu October 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2014 Tässä minun kihlasormukseni. Tämä oli yksi ensimmäisiä sormuksia jonka näin kultasepänliikkeessä, ja koska olen toiminnan nainen, niin kokeilin vain paria muuta ennen kuin teimme kaupat tästä. Rinnalle haluaisin toisen ohuen ja siron (timantti?)sormuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dina Kirjoitettu October 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2014 Oi, ihania kihloja kaikilla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninahi Kirjoitettu October 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2014 Yritin ottaa kuvaa sormessa. Oli niin hirveet sormet, että ei tullut julkaisukelposta.Ja tarkkaa kuvaa ei täällä pimeessä saa vaikka päällään seisois, ai että. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emms Kirjoitettu October 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2014 Tässä oma ihana sormukseni. Mies oli kuulema käynyt kahdeksassa eri liikkeessä ennen kuin mieleinen löytyi <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
franny Kirjoitettu December 22, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2014 (muokattu) Mulla on mustia timantteja ja pikkuisia kirkkaita timantteja rivissä. Olin ihastunut tähän aiemmin ja mies valitsi tämän sormusostoksilla. Hyvin valittu Muokattu: December 22, 2014, käyttäjä: franny Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marmosetti Kirjoitettu January 8, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2015 Ai kamala, luulin tuntevani oman sormusmakuni perin pohjin, mutta täältä saa hirmuisesti uusia ideoita! Todella kauniita sormuksia kyllä, johan tässä rupeaa vähän kadehdituttamaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu March 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2015 Tuossa kuvassani se näkyy. : P Valkokultaa ja 11 timanttia. <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natte-15 Kirjoitettu March 19, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2015 Tässä minun kihlani. Titaaninen 0,4cm leveä ja 0,15 timangilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2015 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu May 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2015 Otin kuvan Kultajousen sivuilta, koska itse en saanut hyvää kuvaa. Mutta tällainen siis minun kihlani Valkokultaa, paksuus 2,7 mm. Ja täytyy kyllä sanoa että kuva ei tee tälle sormukselle oikeutta, tosielämässä vielä paljon kauniimpi ja hyvin usein kimaltaa auringon- tai muussa valossa kauniisti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willow Ptarmigan Kirjoitettu May 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2015 Tässä hieman himmee kuva mun sormuksesta: tungsten-titaani-sormus (käsittääkseni sisäpuoli titaania kaiverrusta varten, tai jotenki niin se meni..) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HollyWillow Kirjoitettu June 9, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2015 Kihlasormus saapui eilen pitkän (kahden viikon ) odotuksen jälkeen. Sormus on Kohinoorin Helene keltakultaisena kolmella kivellä. En voisi olla tyytväisempi Mies kosi ilman sormusta ja käytiin yhdessä valitsemassa. Olen niin nirso korujen suhteen, että mies ei edes harkinnut sormuksen ostamista ominpäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vesi Kirjoitettu January 24, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2016 Tässä minun ihana kihlasormukseni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serene Kirjoitettu March 1, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2016 Sandbergin mallistosta löysin mieleisen: amp 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanuzki Kirjoitettu March 5, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2016 9 kpl tommoisia pikkutimantteja kimaltelee mun sormessa Sormus valkokultaa. - MEF and Miamor 2 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosenbej Kirjoitettu March 14, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2016 On 1. maaliskuuta 2016 at 20.51, Serene said: Sandbergin mallistosta löysin mieleisen: Voi kuolaus ja sydänsilmä-emoji tätä sun sormusta! IHANA! Saako mallia (ja osviittahintaa) udella? Voi miten kaunis Millaisen vihkin aiot hankkia sen rinnalle? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serene Kirjoitettu March 14, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2016 ^ En valitettavasti muista ulkoa mallia, voin yrittää muistaa tarkistaa papereista. Keskikivi oli n 0,38 karaattia ja hinta muistaakseni 2500-3000 euroa. Vihkiä en ole miettinyt, varmaan ohut allianssityyppinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts