Vintage13 Kirjoitettu October 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2012 (muokattu) Tässä minun.sormus.php Muokattu: October 26, 2012, käyttäjä: Vintage13 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMaria Kirjoitettu October 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2012 ^ Todella kaunis sormus! Ilmeisesti valkokultaa. Onko miten leveä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vintage13 Kirjoitettu October 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2012 Jenny_2013: on valkokultaa joo ja olisko tuo leveys joku 4 mm. Semmonen normileveys, ei ihan ohut mutta ei hervottoman paksukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmt Kirjoitettu March 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2013 Laitetaanpa tännekin vielä kuva omasta valkokultaisesta sormuksesta, kun päikystä se jo löytyy Kiviä sormuksessa on yhteensä 0,35 ct verran. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2013 Olipas kiva katsella tätä ketjua! Ja ei pelkästään nättien sormusten takia vaan siksi, että olen pelännyt, että kihlan kuuluu olla sileä ja muun toivominen olisi jotenkin "snobeilua" tms... Että "kivellinen kihla ei kestä" ja "ei tuollainen amerikkalais-hömpötys Suomeen kuulu" ym. kuulemani kommentit ovat yleinen mielipide. + Tuntuu, että kultasepänliikkeissäkin nostetaan kyselemättä se sileiden rinkuloiden levy esille, kun kihloja pyydetään näyttämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Illuusian.unelma Kirjoitettu March 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2013 http://www.kultakukko.fi/kauppa/product_catalog.php?c=207 Meillä on tuollaiset. Miehellä 5mm, mulla 3mm. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmt Kirjoitettu March 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2013 Olipas kiva katsella tätä ketjua! Ja ei pelkästään nättien sormusten takia vaan siksi, että olen pelännyt, että kihlan kuuluu olla sileä ja muun toivominen olisi jotenkin "snobeilua" tms... Että "kivellinen kihla ei kestä" ja "ei tuollainen amerikkalais-hömpötys Suomeen kuulu" ym. kuulemani kommentit ovat yleinen mielipide. + Tuntuu, että kultasepänliikkeissäkin nostetaan kyselemättä se sileiden rinkuloiden levy esille, kun kihloja pyydetään näyttämään.Mulle ei tullut kyllä mieleenkään, että ottaisin täysin sileää kihlaa, tosin oon kyllä varsinainen harakka Kaveripiiristä löytyy myös monenlaista sormusta sileistä pintakuvioituihin ja kivellisiin. Kiertelimme miehen kanssa Helsingissä sormuskaupoilla ja kaikkialla kysyttiin ensimmäisenä, kun ilmoitimme kihlasormusta etsivämme, että millaista olimme ajatelleet. Eivät heti alkaneet kaivella mitään sormuksia esille, ennen kuin olivat kuulleet hieman toivomuksia. Musta on vähän hassua, että alettaisiin heti tyrkyttää jotain tiettyä mallia liikkeessä. Tässä toki saattaa olla jotain paikkakuntakohtaisia erojakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marula Kirjoitettu April 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2013 Mä sain piiiiiiitkän valikoimisen jälkeen ihanan Kohinoorin Natalie-rivarin <3 Se on täydellinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilien Kirjoitettu April 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2013 Mulla on tällainen kihla <3 http://www.kultajousi.fi/fi/aumore-kultainen-kihlasormus-2-7mm/B24523/dp?openGroup=1222&ref=viewHistory Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiippu Kirjoitettu April 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2013 (muokattu) Muokattu: May 28, 2013, käyttäjä: hiippu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hinpula Kirjoitettu April 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2013 Minulla tällainen: http://www.kohinoor.fi/index.php?section=107 ukolla sitten ihan perus valkokultainen rinkula. Mutta omaani rrrrrakastan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ii@ Kirjoitettu April 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2013 Adriell, mulla on samanlainen kihla! Hyvä valinta! Hirveästi on kyllä tuon sormuksen hinta noussut siitä kun (-09) menimme kihloihin. Miehellä on "perinteinen" sileä ohut valkokultainen sormus. Silloin mies olisi halunnut jo leveämmän, mutta budjetti ei antanu periksi, joten nyt vihkisormukseksi ostettiin hänelle leveämpi sormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansQ Kirjoitettu April 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2013 ^ Minulla on kans samanlainen sormus Miehen valitsema, itsellään on samanmoinen myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiippu Kirjoitettu April 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2013 (muokattu) Laitetaan nyt kuva toisestakin kihlasta, tuolla ylempänä on se toinen. Sormukset ovat samantyyppisiä mutta eivät aivan samanlaisia ja niiden korkeus ja leveys eivät ole samat. Toinen on 4,5 mm ja toinen 3,5 mm. Kapeampi tilattiin perusmallia hieman leveämpänä.Pieni mainos tähän väliin: Rinkulat ovat raumalaisen kultasepänverstaan Caisannin suunnittelemat ja valmistamat. Voin lämpimästi suositella! Muokattu: April 24, 2013, käyttäjä: hiippu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jo_t Kirjoitettu May 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2013 (muokattu) Tässä on minun kihlani. Muokattu: June 6, 2013, käyttäjä: jo_t Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marppi Kirjoitettu May 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2013 Nuo Hiipun sormukset on upeita! Miulla tälläinen kihla :http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://data.kohinoor.fi/files/013_926V.jpg&imgrefurl=http://www.kohinoor.fi/index.php%3Fsection%3D45&usg=__CIZFA723vv1q6zsbZAiyMCew6Hc=&h=283&w=163&sz=34&hl=fi&start=26&zoom=1&tbnid=RdpikgK9qieO0M:&tbnh=114&tbnw=66&ei=bGmjUaGNL5OO4gSruoG4Cw&prev=/images%3Fq%3Dsormus%2Btimanttileikkaus%26start%3D20%26sa%3DN%26hl%3Dfi%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&sa=X&ved=0CDQQrQMwBTgUKaveriksi Princessin rivitimanttisormus elokuussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paupa Kirjoitettu June 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2013 Tässä minun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu June 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2013 Mä sain piiiiiiitkän valikoimisen jälkeen ihanan Kohinoorin Natalie-rivarin <3 Se on täydellinen! mitä maksoi natalie? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marula Kirjoitettu June 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2013 Natalie-rivari si-laatuisilla 10 x 0,03 timanteilla ja tingittynä 850 e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caijpirosca Kirjoitettu June 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2013 Tälläinen löytyy minulta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikwil Kirjoitettu June 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2013 Mä sain sormeeni tällaisen. Mies valitsi itse yllärinä ja vaihdatti keskikiven princess-hiontaiseen 0,32 ct kiveen. Love it! Kuva Sandbergin sivuilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarella Kirjoitettu July 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2013 Minulla tämä eli valkokultainen topaasisormus kihlana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
storyfox Kirjoitettu July 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2013 Vihdoin se on nyt myös minulla <3 <3 <3Tähän täytyisi keksiä myös se toinen ihanuus, onko teillä ihanilla ideoita! Jos sulla on samantyylinen sormus sormessasi, lähetä ihmeessä mulle kuva, miten olet sen toiseen yhdistänyt. Tämä ihanuus teetetty halujeni mukaan Karaatteja yhteensä 0,52ct and im loving it <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katjaaa Kirjoitettu July 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2013 Tässä minun tänään sormeen pujotettu kaunokainen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lipasto Kirjoitettu July 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2013 Tällaiset pujotettiin sormiimme 27.7. Molemmat sormukset Korus Desing.Suosittelen lämpimästi, parasta palvelua koskaan-ikinä-missään!Minun sormus palladiumia ja sulhon oma damascus-terästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts