Kaley Kirjoitettu January 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2011 Olisi kiva nähdä kuvia naikkareiden kihlasormuksista. Nykyään kun on niin monen laista, sekä perinteisiä että ei-niin-perinteisiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu February 6, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2011 (muokattu) Laitetaan hiukan eloa tähän ketjuun (:EDIT: Timantteja 7kpl, kokona 0,04ct eli yhteensä 0,28ct. Muokattu: February 7, 2011, käyttäjä: Kaley Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu February 7, 2011 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2011 Minusta olisi myös kiva jos sormuksessa on timantteja, kerrottaisiin myös kivien koko.Itselläni on 7x0,04ct timantit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinnamon Kirjoitettu February 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2011 Tässä omani.6 timanttia yhteensä 0,10 ct Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anni-kari Kirjoitettu February 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2011 Mulle tuli tälläinen rasiasta Aivan ihana Kivien kokoa en tiedä enkä haluakkaan mut epäilisin et olis jotain 0.5 tai 0.10 toi keskikivi ja sivuilla vähän pienemmät. Mies osti ja sillä kaikki "todiste" aineistoit piilossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu February 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2011 ^Siinä on hitusen eroa, onko kivi 0,50 vai 0,10 ct, puolen karaatin kivi on kuitenkin aika eri kokoluokkaa verrattuna 0,1 karaattiseen.. Tiedätkö minkä valmistajan tuo sormus on? Onko nuo kivet princess-hiottuja kiviä? Nätti on kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anni-kari Kirjoitettu February 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2011 siis miten noi koot menee olisko 0.05 ja 0.10 kuinka saman kokoisia? ei ole varmaan sitä puolta karaatia kuitenkaan sellainen siro mut kuitenkin näyttävä mun mielestä se on se Sanberg sormus koska jotain laadukasta toi ihanuus halusi mulle ostaa. Mut todellakin en osaa sanoa varmaks koska mies ei halua kertoa mulle mistä ja kuinka paljon se siitä maksoi...... Hassu ukko Tää on vaan tätä mun mutu tuntumaa ja mitä joskus jotain kultaliikkeen katalogeista kattellu ja haaveillut niin ilmeisesti ihanuus on vieressä kattellut ja mieleensä kuvat liittänyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu February 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2011 ^0,05 ja 0.10 välillä ei suurta eroa olekaan. Tuossa aikaisemmassa postauksessa vaan puhutaan 0,50 ja 0,10 ja niiden välillä kokoeroa on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu February 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2011 Ja tuo anni-karin sormus on Sandbergin Aamukaste II (M-53), jos m.crane:a kiinnostaa.http://sandberg.fi/collections/1-sivukiviset-sormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anni-kari Kirjoitettu February 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2011 Anteeks unohtui varmasti tosta ekasta viestistä toi yksi nolla joten Sori Niin jompi kumpi se sitten varmaan on 0.05 tai 0.10 eikä missään nimessä 0.5 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu February 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2011 Anteeks unohtui varmasti tosta ekasta viestistä toi yksi nolla joten Sori Eipä tuossa mitään haittaa syntynyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu February 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2011 Toivottavasti kuvan lisääminen onnistuu, kokeilen nyt ekaa kertaa. Eli minulla on tämä valkokultainen Tillanderin rivitimanttisormus, 7 x 0,06 ct timanteilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terei Kirjoitettu March 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2011 (muokattu) Mulla tällainen Muokattu: March 9, 2011, käyttäjä: Terei Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenni-e Kirjoitettu March 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2011 Katotaampa osaanko laittaa omasta sormuksesta kuvaa... Näkyypähän tuossa miehen kihlaki, voitte arvata kumpi on kumman... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu March 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2011 Menee vähän aiheen vierestä, mutta onpa Tereillä kauniit kynnet! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilemma Kirjoitettu March 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2011 Terei, jos sopii kysyä niin mistä ostit ja millä hinnalla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kesäprinsessa Kirjoitettu March 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2011 Tässäpä minun kihla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinnaH Kirjoitettu March 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2011 (muokattu) Tässäpä miun rinkula.Timantteja 20kpl:tta ja paino 0,36 (Yhteensäkö?!)Si/W Muokattu: March 15, 2011, käyttäjä: MinnaH Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evalina Kirjoitettu March 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2011 Minun sormukseni on tällainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu March 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2011 Tuo ohuempi kiiltelee sormessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Lilja- Kirjoitettu April 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2011 Tämä nyt ei ole kihla eikä vihkisormus vaan sormus jonka mieheni teki minulle äitienpäivälahjaksi viime vuonna. Samassa sormessa sitä kuitenkin olen kantanut mutta mies tekee erikseen keskenään yhteensopivat kihla ja vihkisormukset meille molemmille. Sormien turvotus johtuu siitä että olin juuri synnyttänyt kolmannen lapsemme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunetti Kirjoitettu April 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2011 ^ Ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miomao Kirjoitettu April 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2011 (muokattu) Minun kihlasormukseni, joka on miehen yllätyksenä hankkima ja täysin oman makuni mukainen, olen edelleen hyvin hämmästynyt tästä! Valkokultaa siis ja 1 x 0,15 ct princess-hiottu timantti.Miehelle hankittiin sitten valkokultainen sileä puolipyöreä sormus: Muokattu: April 3, 2011, käyttäjä: miomao Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mokka Kirjoitettu May 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2011 Meillä on vielä puolisentoista kuukautta tällaiset, olleet sormessa noin 6 vuotta. Ihana ja rakas, mutta sen kanssa ei saanut minkäänlaista vihkiä sopimaan. Uudet versiot ovat sitten pelkistetymmät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu July 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2011 Tässä on mun ihanuus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts