syksyllä2012 Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 233e. Morsiusgalleriasta -60% tangosta. <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu May 25, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2015 (muokattu) 400 € (plus pieni muutostyö ompelijalla) käyttämättömästä Sincerityn mallista, joka muokattu uniikiksi (Myyjä olikin päätynyt toiseen pukuun) Alushame netistä taisi olla 7 €. Muokattu: May 26, 2015, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
050915 Kirjoitettu May 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2015 350€ plus korjauskulut. Puku on morsiuspukuliikkeestä, mutta viime vuoden mallia (sitähän ei häissä kukaan voi huomata!) ja siksi reilulla alennuksella myynnissä. Lisäksi tulee muistaakseni parikymppiä maksanut huivi ja 11€ postikuluineen maksanut hiuskoriste. Ei paha ollenkaan siis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skananoja Kirjoitettu May 30, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2015 Maksoin itseni kipeäksi. Puku maksoi 1200€, muutostöitä tulee 90€ ja pukupussi+vannhameen vuokra yht 65€. Tiedän, ihan sikahinta mutta... Se oli mulle täydellinen ja tunsin oloni nätiksi ja solakaksi, vaiika puku oli kokoa 46/48. Toivottavasti saan sen myytyä häiden jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu June 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2015 Juuri tänään ostin, kun oikeanlainen tuli vastaan No kuitenkin, 189 € mekko. Kyseessä siis polvipituinen valkoinen juhlamekko, ei häämekon nimellä myytävä, siksi noin alhainen hinta Ja punainen hartiahuivi asusteeksi (sopii kenkien ja laukun kanssa, myös punaisia) 14,90 €. Ostan myöhemmin vielä valkoisen lyhyen alushameen, siihen menee 39,90 € Tiedän siis jo mistä sen aion tilata. Olen erittäin tyytyväinen, todellakin sain juuri sellaisen mekon kuin olen ajatellut, ja hinta kokonaisuudessaan oli erittäin sopiva ja alitti jopa pukubudjettini Olin ajatellut että 300 € max. Nyt täytyy vaan jaksaa odottaa reilu vuosi että pääsee käyttämään sitä mekkoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYC 151015 Kirjoitettu September 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2015 Ril'sin pinkki coctailmekko kera boleron 147 eur Sokoksen alerekistä (-50 %) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daenerys Kirjoitettu September 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2015 Ostin tänään käytetyn Tomy Mariagen puvun hintaan 590€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleonore Kirjoitettu September 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2015 Mun puku oli 980 euroa ja siihen pitää vielä tehdä muutamia koristeluita. Veikkaisin että siitä napsahtaa 150-200 euroa lisähintaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaisaPK Kirjoitettu October 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2015 Ei ollut oma puku, mutta katsoin juuri vierestä pitkän valinta / osto-prosessin Lopullinen hinta puvulle: 1290€ Sovitetut puvut olivat haarukassa 450€ - 1500€. Pitää sanoa, että kyllä tuo valittu puku on vaan upea verrattuna niihin edullisempiin, olisi ollut oma ykkösvalintani myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaughterOfTheMoon Kirjoitettu October 6, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2015 135e tuli pukuni yläosa maksamaan (tarpeet + ompelu), alaosa löytyi valmiiksi kaapista, sen tuunaamiseen mennyt joku 20e.Eli pyöree 160e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnibeth Kirjoitettu December 6, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2015 Puvun hinnaksi tuli hieman alle 600e, mutta siihen tulee lisäksi vielä ompelijan muutostyöt, joiden hinnan näkee sitten ensi vuoden puolella, kun puvun ompelijalle vie. Isoja muutoksia ei pitäisi joutua tekemään, joten uskon vakaasti, että maksimissaan pari sataa tulee lisää hintaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissMe Kirjoitettu December 6, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2015 Maksoin omasta puvustani 250€ mutta en tykännytkään siitä, joten ostin toisen sadalla eurolla ja pidän siitä ihan yli kaiken Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kikkurakäkkyrä Kirjoitettu December 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 26, 2015 220€ maksoin häämekostani. Siskoni joutuu kuitenkin vähän muokkaamaan sitä (kaventamaan rintojen kohdalta). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tukkasotka Kirjoitettu January 9, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2016 Ilmainen. Löytyi taloyhtiön "saa ottaa" -hyllystä. Tuoksui vähän röökille, joten se ui kloriitissa vuorokauden ja on käynyt kerran pesukoneessa. Haju lähti ja minä oon tyytyväinen. Pesen kuitenkin vielä toisen kerran, ennen kuin laitan odottamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu January 9, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2016 ^Oho, ootpas tehnyt loistavan löydön! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elflady Kirjoitettu January 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2016 1300€ Ja tämä ei sisällä alushametta, korjaukset kylläkin. Aikanaan aattelin, et korkeintaan 500€, mut kun täydellinen tuli vastaan, niin se oli menoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu January 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2016 82€ maksoi superalennuksesta Zazabellasta, mutta siihen tulee sitten tietysti vielä korjaukset päälle. Korjauksista ei ole vielä tietoa, paljonko tulevat maksamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ir Kirjoitettu March 22, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2016 Ostin mekon satasella juhlapukuliikkeen häämekkojen loppuunmyynnistä. Päälle tulee vielä korjausten hinta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelycon Kirjoitettu May 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2016 Mulla maksoi 700€ korjauksineen. Ostin Tallinnasta (Anna-Bella liikkeestä), jotta pääsisin halvemmalla kuin Suomessa. Puku on aivan ihana ja laadukkaista materiaaleista (satiinia, ranskalaista pitsiä ja helmikirjailua) Puku oli liikkeen kalliimmasta päästä, kuulemma koska se oli aivan uutta mallistoa. Siellä oli tosin pukuja myös 400€:sta eteenpäin. Hunnun ostin hääkirpputorilta 45€ hintaan ja alushametta lainaan ystävältäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaimomatskua Kirjoitettu June 20, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2016 100 € maksoi, korjaukset tulee päälle ja pienet koristelut, mutta lopullinen hinta varmaan jää 200 € +/- paikkeille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
athella Kirjoitettu July 25, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2016 Oon omiin muistiinpanoihin kirjoittanut puvun hinnaksi noin 168e, mutta ei ole hajuakaan mitä tuo sisältää. Ostin mekon pari vuotta sitten Vivien of Hollowaylta, kun täydellinen oli poistumassa valikoimasta. Hintaa oli 55£, eli silloisen kurssin mukaan noin 70e. Alushame maksoi 59£. Bolero löytyy, mutta en muista sen hintaa. Ehkä olen laskenut sen tuohon 168e mukaan, ehkä en.. Jos tuohon lasketaan mukaan vielä alusvaatteet ja vyö, niin kokonaisuus tulee maksamaan noin 250e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleze Kirjoitettu October 14, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2016 Mä ostin tänään pukuni, jee Hintaa tuli 696 € (oli alennuksessa -30 %). Budjetti oli noin 500 €, mutta äitini onneksi halusi avustaa pukukustannuksissa Hinta ei sisällä muokkauksia, joista tullee lisähintaa parisataa euroa. Alushametta en tarvitse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ishe Kirjoitettu November 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2016 Miten ihmisillä on noin halpoja pukuja Oman mekon hinta 992€, sis. alushameen vuokran + muokkauksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleze Kirjoitettu November 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2016 ^ Mulla ja ehkä monella muulla hinta ei sisällä muokkauksia (voiko ne jossain sisältyä hintaan, en ole ennen törmännyt sellaiseen tarjoukseen). Mun mekon lopullinen hinta nousee varmasti lähelle Ishen mekkoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ishe Kirjoitettu November 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2016 ^ Lahden Josefiinassa oli pukuni suunnittelijan "teemaviikko", jolloin muokkaukset sai kaupan päälle. Oli kyllä hyvä diili ja auttoi mua tekemään päätöksen, on helpottava tietää ettei tule enää mitään yllärikuluja puvun kanssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts