LilleriLalleri9 Kirjoitettu April 1, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2017 Ostin Carlsonilta pääväritykseltään valkoisen, polvipituisen juhlamekon. Hintaa sille tuli 139 e. Siihen tarviin varmaan vielä huivin, laukun ja kengät, jotka tuo lisähintaa. Polvipituisen mekon huono puoli on se, että sääret pitäis olla hyvännäköiset ja kengillä on väliä. Mut hyvä puoli taas, että sopii rentoihin häihin, "vanhalle" morsiamelle (40 vuotta) ja on mahdollisesti vielä jatkokäyttöä, toisin kuin morsiuspuvulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu April 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2017 Mun puku tulee maksamaan 1167€, sisältää alushameen ja mahdolliset muokkaukset. Olin ajatellut, että en nelinumeroista pukua osta, mutta kuinkas kävikään. Löysin the puvun tuolla hintaa eikä mikään muu tuntunut miltään sen jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heipähei Kirjoitettu April 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2017 (muokattu) Mun pukuni maksoi postituksineen Espanjasta (Etsystä) 94e. Mekossa oli otettu huomioon mun mitat ja raskaus ja en usko että muokkauksia tulee ollenkaan (jos tulee, minä tai äitini hoitaa). Mekkoni on tosin aika kaukana perinteisestä (sininen, vuoriton, pellavaa). Musta toi mekko on aivan täydellinen mulle, mukautuu raskauteen upeasti, selvälinjainen, tyylikäs, ekologinen, uudelleenkäytettävä. 200e olin budjetoinut, joten hyvin riittää vielä viittaan/huiviin/jakkuunkin rahaa Muokattu: April 3, 2017, käyttäjä: heipähei annima 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sommar Kirjoitettu April 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2017 Joo elikkäs tarkoituksena oli pitää budjetti 700-800 eurossa, mutta valikoitui sitten ihan vähän yli 1000e puku (ei vaan voinut mitään..), ja siihen tulee vielä korjaukset ja huntu mukaan. Olettaisin että lopullinen hinta näille tulee olemaan siinä yht. 1300-1400e paikkeilla. Hups. Toisaalta perustelen tätä itselleni sillä että tää on tällainen kerran-elämässä sijoitus.. annima 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lau-ruska Kirjoitettu June 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2017 Meillä on tiedossa rockabilly-teemahäät, joten sen mukaan etsiskelin mekkoa netistä. Löysin Lontoossa sijaitsevan liikkeen(Vivien of Holloway) nettikaupasta ihania malleja noin 150e luokkaa postareiden kanssa, siihen vielä tyllihame 40e, eli olisi tullut maksamaan vajaa 200e. En kuitenkaan ollut saanut tilattua asua, koska häihin yli vuosi aikaa ja pelkäsin, että malli ei istu minulle, kokoni ehtii muuttua tai tilaan muuten vaan väärän koon ja sit joutuu muokkaamaan(eli lisäkustannuksia... ja joo, tiukka budjetti)... Onneks eksyimme häämessuille poikaystävän kanssa ja sieltä löytyi -50% rekistä täydellinen polvipituinen mekko, jossa takana nyörit, eli paljon säätövaraa. Hinta 180e(+häämessujen sisäänpääsy, hurjat 2,5e : D), ei tarvitse erillistä tyllihametta, lähti kyllä saman tien mukaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sammakkoprinsessa Kirjoitettu June 9, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2017 Yritän esisijaisesti pysyä alle nelinumeroisessa puvussa, mikä taitaa kohdallani tarkoittaa käytettyä pukua. Vaatimukset täyspitkä, tukiluitettu, nyöritetty ja helma vannehameelle sopiva rajaa pois paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirmuliini Kirjoitettu June 9, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2017 (muokattu) . Muokattu: October 10, 2019, käyttäjä: Mirmuliini LilleriLalleri9 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artemisia Kirjoitettu January 29, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2018 Omani löytyi sattumalta second handina lomamatkalla Euroopasta, euroissa hintaa jäi ehkä 30e. En ollut alunperin sitä edes hääpuvuksi aikonut, mutta avioitumispäätöksen kypsyttyä tuntui selvältä, että tähän tarkoitukseenhan se sopii. Olen luonteeltani hyvin visuaalinen ja kauneudennälkäinen, mutta mekkokaupoissa ravaaminen ajaisi minut keskellä muuta järkkäilykiirettä vain hulluksi, joten loistoratkaisu omalle kohdalleni. Budjettia itse juhliin ei myöskään liiemmin ole, joten käytän rahat mieluummin ruokaan ja juomaan (ja kampaukseen, sen verran pakko sitä esteettistä hössötystä olla, kröhöm). Kyseessä kullanvärinen pitkä liehuvahelmainen mekko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riemuliini Kirjoitettu February 27, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2018 Ajattelin että selviäisin alle tonnilla mutta maksoin ihanasta puvustani 1060. Ovh 1700 joten pientä säästöä kuitenkin. Hinta kirpaisi ostohetkellä hetken mutta jälkeenpäin en ole katunut; kauniimpaa mekkoa ei vielä ole tullut vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaniella Kirjoitettu October 5, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2019 Maksoin omastani 400 euroa. Korjaukset tulee sitten päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magneetti Kirjoitettu October 8, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2019 600€ korjauksineen. Sain myytyä 300€ ja pesukustannukset oli 100€. Ihan kohtuullisen hintaista mielestäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
doodles Kirjoitettu February 6, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2020 Oon asettanut itselleni 360€ budjetin häämekkoon sekä asusteisiin (kengät on ostettu jo aiemmin, eli niitä ei ole budjetoitu). Itse mekon hinta on 250€, ja muu summa jää mm. koruihin ja alusvaatteisiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts