Kaiku2011 Kirjoitettu January 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2011 Hei!Olen menossa naimisiin Kajaanissa tana kesana. Juhlapaikassa (Eino Leino talo) joka on muuten ihanan idyllinen Oulunjarven rannalla on yksi iso ongelma. Juhlapaikassa paatalossa on kaksi erillista huonetta joten paaruokailun aikana ihmiset ovat eri huoneissa. Jalkiruoka ja itse juhla on sitten 'ladossa' johon kaikki mahtuu yhtenaiseen tilaan. Logistisista syista (Ruoan pitaminen lampimana) ja vessan puutteen takia (vessa on paatalossa)lato ei kuitenkaan sovi paaruokailuun joten se on jarjestettava naissa kahdessa erillisessa huoneessa.Olisiko kellaan ideoita miten tata ongelmaa voitaisiin vahan lievittaa? Olen ajatellut etta ainakin puheet pidetaan 'ladossa'.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu March 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2011 Jos on paljon lapsia niin lapset toiseen huoneeseen? jos taas suurin osa/kaikki on aikuisia niin ihan raakasti läheisyysperiaatteella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest catduuo Kirjoitettu April 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2011 Meille tulee myös tämä ongelma,mutta ei voimitään kun en saamistään Helsingistä enään vapaata tilaa tälle syksylle,joka olisi yhtenäinen n.100 henk. häihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest häät 2012 Kirjoitettu May 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2011 Me vaikka siirretäään häitä yhdellä vuodella jotta saadaan yhtenäinen tila. KIITO ei 2 tai useampi huone.Huonoja kokemuksia vieraana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu June 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2011 Tuo on kyllä Eiska Leiskalla huono puoli. Itsekin käydään sitä vielä huomenna katsomassa. Mutta mä ajattelen niin, että jos teillä on pelkästään ruokailu siinä päätalossa, niin ei se huonejako haittaa. Mitä itse olen häissä ollut niin ei ruokailussa sillä, missä istuu ole niin väliä. Mutta sitten häävalssin ja puheiden pidon ynnä muut mahdolliset ohjelmanumerot olisi hyvä olla yhtenäisessä tilassa, että kaikki näkevät. Ja tämähän siellä onnistuu. Ja se piha ja näkymä on kyllä IHANA!Saanko muuten ihan uteliaisuuttani kysyä, että kuinka isot häät teille on tulossa ja minkä hintaisia pitopalvelut Kajaanissa ovat nykyään? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herukka Kirjoitettu July 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2012 Meillä on myös juhlapaikka jossa kaksi huonetta ja aitta missä on tanssit ym ja(!!) ulkona juhlateltta, koska häävieraslista paisui ja juhlapaikka kävi pieneksi! ahdistus! onkohan hirveää, jos vaihtaisi juhlapaikan vielä pikkasen reilu kk ennen häitä?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts