yael Kirjoitettu July 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2011 Näillä näkyminen mies maksaa vihkisormuksen hinnasta ehkä n. 2/3 ja minä 1/3. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjusha Kirjoitettu September 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2011 Sormus ostettiin mun valmistujaisrahoilla. Eli käytännössä ostin kai itse sormukseni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva E3 Kirjoitettu September 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2011 Mies maksoi sormuksen, joka oli ensin kihla ja sitten siitä teetettiin vihki laittamalla timantteja kyytiin. Kihlan hän oli valinnut itse, vihkin suunnitteluun osallistuin itsekin. Tinkasin siihen kultasepän ehdotuksen lisäksi vielä yhden kiven lisää ja tarjouduin osallistumaan kuluihin mutta mies ei ottanut kuuleviin korviinsa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Princess Pinkuviini Kirjoitettu September 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2011 Meillä on yhteiset rahat, joten maksettiin yhdessä kummankin sormukset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulsi Kirjoitettu October 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2011 Meillä myös yhteiset rahat, joten yhdessä siis maksettiin Kihlan aikanaa mies maksoi! Silloin ei vielä ollut yhteisiä rahoja... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest taskurotta Kirjoitettu November 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2011 Minä maksoin miehen ja mies minun sormuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu November 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2011 Meillä kai riippuu vähän sormuksien hinnasta. Mutta eiköhän ne mene ns. yhteisistä rahoista eikä sen kummemmin mietitä kumman tilitä on veloitettu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikku_possu Kirjoitettu December 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2011 Minun makuun sopivat sormukset ovat valitettavasti aika hintavia, joten en anna miehen maksaa sormusta yksin. Kyllä hän sen maksaisi, mutta tahdon kuitenkin, että me maksetaan sormukset yhdessä. Niin ja siis itse valitsen sormukseni.Ja niin siinä sitten loppujen lopuksi kävi, että mies maksoi sormuksen. Ei antanut minulle muuta vaihtoehtoa. No ei se sinänsä haittaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilli* Kirjoitettu December 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2011 (muokattu) * Muokattu: March 24, käyttäjä: lilli* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
P&A Kirjoitettu May 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2012 Meillä mies maksoi minun sormukset, yhteensä noin 1100€ (300+800). Käytännössä meillä on kuitenkin yhteiset rahat, mutta hänelle on tärkeätä saada maksaa tällaiset menot..! Kaikki menot ovat kuitenkin yhteisiä, koska myös rahat ovat meillä yhteisiä. Ihana mieheni haluaa minulle vain parasta, joten rahalla ei periaatteessa ole väliä onneksi olen itse niin pihi, että hääbudjetti on 2500-3000€ kaikkineen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeNNi Kirjoitettu June 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2012 Isäntä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yael Kirjoitettu June 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2012 Yhteiseltä häätililtä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naani Kirjoitettu June 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2012 Mies makso mun kihlan (ja omansakin ), kovasti on puhunut, että maksaa ehdottomasti mun vihkin, mutta eiköhän se mee ihan yhteiseltä häätililtä Sieltä maksettiin miehenkin vihki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myra Kirjoitettu September 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2012 Mies maksoi (ja valitsi!) kummankin kihlasormukset, ja saa valita (ja maksaa...) myös kummankin vihkisormukset.Hänellä on hyvä maku, ei pelkästään mieheksi vaan ylipäätään. Jo kihlasormus on tolkuttoman kaunis... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tylleröinen-88 Kirjoitettu December 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2012 (muokattu) Meillä mies valitsi ja maksoi kihlasormukset. Minä näillä näkymin ostan itse oman vihkisormukseni, mies ei vihkiä halua.Edit. Vähensin avautumisen määrää. Ei pitäis kirjoitella just korukaupoilta tulleena, kun realismi on iskenyt kasvoille ja lujaa No, kaikkea ei voi saada. Kait sitä avioon pääsee vaikka ilman sormustakin. Muokattu: December 13, 2012, käyttäjä: tylleröinen-88 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JennyH Kirjoitettu December 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2012 (muokattu) . Muokattu: December 11, 2012, käyttäjä: JennyH Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ooditar Kirjoitettu January 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2014 (muokattu) . Muokattu: April 6, 2014, käyttäjä: Ooditar Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hirilore Kirjoitettu February 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2014 Mä maksan miehen vihkin, ja hän minun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigli Kirjoitettu February 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2014 Meillä kihlasormukset kumpikin maksoi ja valitsi itse. Tuntui se vähän hölmöltä, mutta omani olikin 300e ja miehen 30e Vihkisormukset oletettavasti menevät samalla tavalla. Asiasta ei kummankaan sormuksen kohdalla keskusteltu vaan se vaan meni itsestään kassalla niin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu February 24, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2014 Me maksettiin puoliksi minun vihkisormus. Mies oli ostanut molempien kihlat jo valmiiksi kosintaan, mutta maksoin sitten hänelle myöhemmin suunnilleen minun kihlani hinnan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikkih89 Kirjoitettu March 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2014 Me maksettiin molemmat toistemme kihlat, ja mies maksaa mun vihkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keksimörkö Kirjoitettu March 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2014 Mies maksaa minun vihkisormukseni, eikä hänelle itselleen tule uutta sormusta. Vaikka ollaankin jonkin verran kyseenalaistettu näitä häihin liittyviä perinteitä ja niiden noudattamista, niin tämä näköjään oli kummallekin oikeastaan itsetäänselvyys. Kihloja ostaessa maksoimme toinen toistemme sormukset, tosin ne olivatkin melkein saman hintaiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pennia Kirjoitettu May 21, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2014 Mies maksoi molempien kihlat ja taitaapa maksaa vihkisormuksenkin. Ei ole halunnut kertoa hintoja mulle vaikka olen niitä vähän koittanut tiedustella, jotta voisin oman korteni kekoon laittaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janique Kirjoitettu May 21, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2014 Yhteisvoimin tässä hääsäästötiliä kartutetaan, mutta minä säästän hieman enemmän juuri siitä syystä, että minuun kohdistuu suuremmat kulut, mitä sulhaseen (erityisesti hääpuku ja vihkisormus). Periaatteessa siis minä maksan sormukseni aivan itse. Missään vaiheessa en olettanut, että hän kustantaisi minun killuttimeni, vaikka kuinka perinteisiin kuuluisikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lidda Kirjoitettu May 21, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2014 Itse maksan vihkisormuksen Kihlat oli mies hankkinut jo kosintaa varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts