Hermisty Kirjoitettu January 13, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2019 Minulla ei ollut polttareita ensimmäisellä kerralla, enkä halua tälläkään kerralla. Sulhasella oli ja tästä kerrasta totesi vain, että eihän hän sitä päätä, vaan bestman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katijohanna90 Kirjoitettu March 11, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2019 Olen menossa toista kertaa naimisiin (toivottavasti!) joskus hamassa tulevaisuudessa. Poikaystäväni ei ole ollut ennestään avioliitossa. Toivon itselleni polttareita myös kakkoskierroksella, sillä nyt tämä koko homma tuntuu niin oikealta - ihan erilaiselta kuin aiemmassa liitossa. Silloin järjestin häät, joita en oikeastaan sydämessäni halunnut, ja pyrin pitämään kaiken mahdollisimman vaatimattomana. Minulla oli polttarit, mutta nekin olivat aika vaisut, sillä ystävänikään eivät olleet tulevasta liitosta kovin innoissaan. Poikaystäväni kaveripiirissä on tavattu polttareita juhlia isosti, joten hänelle juhlat ovat varmasti luvassa. Itse asiassa olen kuullut joidenkin herrojen jo polttariohjelmaa suunnittelevan, vaikka emme ole vielä edes kihloissa! Meitä kuitenkin pidetään todennäköisimpinä seuraavaksi avioituvina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anneka81 Kirjoitettu July 13, 2021 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2021 Kumpikaan ei vietä polttareita. Siskoni kyllä meinaavat että ainakin tyttöjenilta pitää viettää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marim.e Kirjoitettu July 14, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2023 Juu ei polttareita toisella kierroksella!! Tuntuisi teennäiseltä. Olen kyllä osallistunut toisen kierroksen polttareihin ja oli kivaa mutta itse en halua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts