kinuskimansikka Kirjoitettu June 9, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2015 Näin jälkeenpäin voin kommentoida että sitä nimmaria kannattaa treenata ahkerasti. Koska nykyään ei tarvi hirveästi allekirjoitella (koska pin) niin tähän ei vaan totu ja se on joka kerta ihan erilainen sykerö. Passissa ja ajokortissa näyttää siltä että sukunimi olis puolet lyhyempi kuin onkaan koska mulle tulo joku ihme käsikramppi (ilmeisesti en ollut tottunut niin suureen kirjoitussuoritukseen kun vanha sukunimi oli 4 kirjainta ja uusi 8 kirjainta) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu August 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2015 Miten ootte ratkaisseet on Gmailin jos otatte yhdysnimen? Ilmeisesti väliviivaa ole vaihtoehto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NYC 151015 Kirjoitettu August 9, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2015 Menemme naimisiin yhteisellä sopimuksella, eli mies ei ole kosinut. Silti olen sanonut, etten sano "Tahdon" ellei kosintaa tule ennen alttaria (on tämäkin... ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu January 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2016 Taisin jo aiemmin tunnustaa tänne, että tein uuden gmailin tulevalla nimellä.. Noh eikös sulho tässä viime viikolla sitten yrittänyt kirjautua gmailiin puhelimellani, ja sieltä pomppasi ehdotukseksi se uusi gmailini... Tauriel 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
giraffe Kirjoitettu January 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2016 En koskaan oo suunnitellu enkä haaveillu häistäni. En ees sillon kun päivä päätettiin vasta kun äiti alko hoputtaa noin vuosi ennen niin heräsin tähän asiaan silti en vieläkään ymmärrä kaikkea hösötystä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaniella Kirjoitettu July 8, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2017 Otin käyttöön pinterestin melkein heti, kun naimisiin menosta oltiin päätetty. Nyt siellä on jo vähän muutakin kuin hääjuttuja, mutta niiden takia sitä aloin käyttää. Minulla on myös alustava vieraslista tehtynä ja aikaa häihin se n. 3-4 vuotta.. itse asiassa mulla oli jokin lista paperilla jo vuosia sitten kaverin häiden aikaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lapinnoita Kirjoitettu July 11, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2017 Ostin häämekon melkein heti kun menimme kihloihin, ja puoli vuotta siitä löysin "the mekon", eli toinenkin piti ostaa.. Vaikka hääpäivää ei todellakaan ollut tiedossa, "joskus kun on varaa" mietittiin silloin. Tästä aikaa 2 vuotta, ja nyt päätettiin vihdoin että ensi kesänä mennään naimisiin. Tässä välissä kerkesi tulemaan lapsi, joten nyt on kamala stressi kerkeänkö laihduttamaan ne kymmenen jämähtänyttä mammakiloa ensi kesäksi, kolmatta mekkoa en nimittäin aio ostaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nassis Kirjoitettu July 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2017 Alustava vieraslista on jo laadittuna, tietokoneen kirjanmerkeissä omat kansiot potentiaalisille hääpaikoille ja -bändeille + erilaisille diy-jutuille sekä spotifyssa jo kolme eri hääaiheista soittolistaa. Lisäksi olen jotain vuoden ajan kolunnut tätä foorumia suurella hartaudella. Pahin taitaa kuitenkin olla se, että vaatekaappini perukoilla on jo jemmassa yksi potentiaalinen hääpuku ja kosinnasta ei siis ole vielä tietoakaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinelmä Kirjoitettu July 25, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2017 Siis pakko avautua vihdoin johonkin... Homma on lähtenyt viime aikoina lapasesta oikein kunnolla Viime viikolla tilasin kangasnäytteitä mekkoa varten ja äsken valkkasin vihkisormusta. Kihloissa sentään ollaan jo, mutta mies-raasulla ei ole aavistustakaan mitä kehittelen sen pään menoksi. Hirmusti tekis mieli nostaa kissa pöydälle, mutta asutaan tällä hetkellä eri maissa ja ajattelen aina, että tämmösistä pitää kyllä puhua naamatusten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcetta Kirjoitettu July 27, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2017 Ketjun innoittamana kävin myös tekaisemassa itselleni uuden gmail osoitteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts