vieraana Kirjoitettu December 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2010 Perheemme on kutsuttu häihin, joihin emme pääse matkamme vuoksi osallistumaan. Häälahjaksi on toivottu häämatkakassaan panostusta, joten mikä olisi tässä tilanteessa mielestänne sopiva summa? Normaalisti lähden näissä kaukaisempien sukulaisten juhlissa klassisesta ajatuksesta "muuttuvien kulujen" kattamisesta, mutta toimintatapa ei sovi tähän tilanteeseen. Miten olette itse toimineet tai miten juhlissanne on toimittu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunetti Kirjoitettu December 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2010 Jos haluatte paria muistaa, sopiva summa olisi mielestäni tässä tilanteessa 20-50€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu December 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2010 Jos haluatte paria muistaa, sopiva summa olisi mielestäni tässä tilanteessa 20-50€.Samaa mieltä, riippuen ihan omasta taloudellisesta tilanteesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brix Kirjoitettu December 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2010 Täytyy myöntää että oma taloudellinen tilanne ei ole mitenkään kauhean hyvä mutta olen antanut lahjaksi yleensä noin 20-60e /hlö, kun olen ollut paikalla häissä. Jollen niin lähettänyt vain onnittelukortin ja kenties jotain pientä esim. CD-levy, pyyhelahjapakkaus, eli noin 10-30e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts